Hallo, Hoe ga je nou om met een kind van 14 maanden die je constant voor zichzelf wil hebben. Ons zoontje kan niet meer zonder mij, lijkt het wel. Ik kan geen moment uit zijn gezichtsveld zijn, want dan begint hij te jammeren/huilen. Dus naar de wc kan niet, eventjes naar de keuken, eventjes wat naar boven brengen. etc. etc. Het kan allemaal wel, maar of hij huilt keihard (en in mijn ogen overdreven) of ik moet hem overal mee naar toe slepen. Bij het avondeten weigert hij het eten dat mijn man aan hem geeft. Ik mag het alleen aan hem geven. Als hij huilt en mijn man wil hem troosten wordt het alleen maar erger. Zodra ik em pak is ie echt meteen stil. Ik word hier zoooooooooo moe van! Hoe ga ik nou het beste met ons zoontje om? Ik kan em best goed negeren als hij huilt, maar voelt D. zich dan niet helemaal verdrietig/verstoten omdat hij om aandacht vraagt, maar het niet krijgt terwijl ik gewoon wel in de buurt ben? Of moet ik em wel elke keer mee naar boven nemen, mee naar de wc, mee naar de keuken om het gezellig te houden? Groetjes, Hanna