Hoe zijn jullie ervaringen met jullie gewicht bij een tweede zwangerschap? Kwam je evenveel, minder of meer aan? En na de bevalling? Ik ben wel benieuwd hoor. Na mijn eerste bevalling zijn er 6 kilo's aangebleven. Het lijkt me heel fijn als die er na de volgende bevalling af zijn.
Tot nu toe ben ik minder aangekomen. Bij Lynn was ik zeker 25 kilo aangekomen (ben op een gegeven moment opgehouden met wegen) Nu ben ik 16 kilo aangekomen. Nog behoorlijk, maar goed.... Bij Lynn was het wel heel veel vocht wat ik vasthield door de vreselijke hittegolven. Ik was alle kilo's kwijt toen ik zwanger werd van de 2e
Bij de 1ste ben ik zo'n 25 kilo aangekomen. En tot nu toe nog niks (maar ben ook nog niet zo lang zwanger) Hoop wel dat ik nu niet zo veel aan kom Pff ) das toch een hoop xtra wat je moet mee dragen. Maar ja het is voor een goed doel.
Bij de eerste ben ik ruim 30 kilo aangekomen. Daarvan zijn er ook heel wat blijven zitten helaas. Nu ben ik er pas 4 aangekomen. Met mijn eerste zwangerschap waren dat er rond deze tijd al 16
Bij de eerste was ik in totaal maar 9 kg aangekomen. Nu zit ik op een dikke 20 (!) kg! Je kan er niks van zien, want ik draag alles voor, dus zal wel veel vruchtwater ofzo zijn, want behalve dikke voeten/enkels ben ik nergens dikker geworden!
Bij de eerste kwam ik 28 kilo aan en was na een half jaar weer zwanger. Zat toen nog 10 kilo aan van de vorige zwanerschap. Kwam bij de 2e 25 kilo, maar dylano kwam 2 week eerder dan Darryl*. EN ik zat op het begin van deze weer op de start van Dylano en ben nu nog maar 8 kilo gegroeid. Dus heel anders dan de andere 2 want toen zat ik nu al boven de 15 kilo.