hallo, Moet dit even met jullie delen; ze komen vanmiddag de kinderkamer brengen. Ben zo benieuwd hoe het kamertje eruit komt te zien. We hebben kans dat ons kindje heel vroeg komt. Die moet dan helaas in het ziekenhuis blijven, maar toch is het wel een fijn gevoel dat dadelijk alles staat en klaar is. En na al die ellende van vorige week is dit weer even positief. Zo dat is eruit. Liefs Jenny
O wat leuk, nu wordt het echt echt (haha). En ja...plaats je een foto in je album? Vind het zo ontzettend leuk om kinderkamertjes te zien. Groetjes Wendy,
Hai, ze hebben net het kamertje gebracht. Het zijn superveel dozen. Mn vriend is ze nu aan het uitpakken. Uhh.. ik zal proberen foto's in mn album te krijgen. Ik heb er nog geen een foto in staan, weet niet zo goed hoe ik dat allemaal moet doen, maar ik zal mn best doen. Gelukkig komen ze overmorgen het oud papier ophalen... Jenny
leukleuk! ik ben ebnieuwd naar de foto's hoor!!!! Super toch,, enne het kan maar beter klaar zijn! Beter tevroeg klaar dan te laat! Zo denk ik maar!
Hai, nou de kamer staat hor. Behalve de kastdeur, daar zat een grote kras op dus die moet opnieuw komen. Nu kan het inrichten beginnen en dan probeer ik een foto in mn album te krijgen. Leuk om al jullie reacties te lezen. Liefs Jenny