brieven niet ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hebben jullie dat ook wel eens, dat heel belangrijke post niet aankomt?
    ik heb het al eens met mijn contract gehad, was bij de buurman bezorgd, die hem gelukkig kwam brengen.

Nu net een brief met wijziging van het tijdstip van mijn 20 weken echo, is die brief nooit bij mij aangekomen, en ben ik dus vanochtend`niet komen opdagen.` Zou hem om 13.00 uur hebben.

word er zo kwaad van!

2. tulip

tulip Niet meer actief

o das balen zeg, das juist ook iets waar je ontzettend naar uitkijkt. Ik heb het gelukkig nog niet met heel belangrijke dingen gehad, wel eens een kaartje ofzo, maar dat is niet het einde van de wereld.

3. adi

adi Niet meer actief

oh wat erg meid!!!!
    En nu??

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.426
    113
    Jeemig wat balen, en nu?
    Hier hebben we geregeld post die niet aankomt of van zo'n beetje de hele buurt hier wordt gebracht, vooral rond de kerstdagen kunnen we wel elke dag een buurtborrel houden om post uit te wisselen :x

5. Ons Kleintje

donderdag kan ik langskomen,
    maar we stonden gewoon net op t punt om weg te gaan en ben toch wel enigzins nerveus omdat ik heb gehoord dat bij een-eiige tweelingen meer afwijkingen voorkomen.

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Balen zeg. Heb je wel uitgelegd dat je de brief niet hebt ontvangen? Wat zeiden ze?

7. Ons Kleintje

ze konden er niets aan doen zeiden ze. ja mevrouw ik begrijp het wel.. maar.. (jeweetwel)

ik was zelf nogal onredelijk aan de telefoon.:) Hormonen he?
    Vond het heel erg dat mijn zoontje van mij schrok toen ik zo boos was.
    Heb ook tnt een klacht gestuurd, maar die reageren: ach ja we verzenden zoveel en alleen aangetekende brieven, daar kunnen we wat aan doen.

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

bij ons gaat er zoveel mis dat ik inmiddels heb gevraagd of de school belangrijke persoonlijke post gewoon aan mijn kinderen wil meegeven. normaal sturen ze die op maar dat wil niet meer. de school denkt er trouwens net zo over, dieptriest hoor. lang leve de post, ze gaan echt met sprongen vooruit zo.

ik heb op deze manier bijna zonder telefoon gezeten. die brief had er 15 dagen over gedaan en de vorige was blijkbaar helemaal niet aangekomen. ik kreeg de brief tegen de avond op de laatste betaaldag en heb nog snel gebeld. die mevrouw was heel vriendelijk en vertelde dat het tegenwoordig regelmatig voorkwam. hun hebben er een hoop werk mee moeten allemaal aanmaningen de deur uitdoen voor rekeningen die mensen niet eens ontvangen hebben, wat bij ons dus ook zo was. ze heeft de datum een paar dagen verzet en zo kon ik de rekening nog betalen. erg fijn allemaal. ik krijg ook 3 mensen op willekeurige tijden aan de brievenbus. echt heel appart.

9. adi

adi Niet meer actief

Ik snap dat je heel nerveus bent, maar probeer je toch niet gek te laten maken door alle risico's. Ik vind het lastig om je gerust te stellen, want heb in dezelfde schuitje gezeten. Heb nachten niet geslapen van de spanning, en nog een keer de boom ingejaagd door degene die de echo moest maken.

Maar meis, de kans dat alles gewoon goed is, is vele malen groter dan de kans dat het niet goed gaat. Je weet wat de grootste boosdoener voor je is: stress. En die moet je ten alle tijden proberen te vermijden, hoe moeilijk ook...

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat balen zeg!!!
    Hier komt ook veel niet aan, de echte belangrijke afspraken, waarvan ik weet dat die per brief komen (ziekenhuisdingen enzo) bel ik dus nog extra na. Zovan, klopt het dat er nog geen afspraak staat?
    Wij hebben ook een keer een klacht in gediend, kreeg ik een vel postzegels. Nou jippie.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow wat balen zeg, moet je ineens 2 dagen langer wachten. Het is toch al zo spannend allemaal en je kijkt er toch naar uit!

Hier gebeurt 't ook wel eens hoor, meestal met onbenullige dingen, maar dit jaar is m'n jaaropgaaf (van 't uwv, zwangerschapsverlof) niet aangekomen. Ze deden echt supermoeilijk toen ik er over belde, want er staat op dat je 'm goed moet bewaren en dat ze 'm maar één keer verstrekken. Maarja, hoe kan ik 'm nou bewaren als ik 'm niet eens heb ontvangen...

Deel Deze Pagina