Hallo, Ik ontdekte net een bobbelje achter mijn oor. Beetje achter onder. hoog in nek. En als je erop drukt doet het pijn. Zit daar toevallig een klier ofzo??
Ja heb ik ook wel eens, en soms is ie pijnlijk.Daar zitten heel veel klieren, mijn oudste zoon heeft ze daar met regelmaat zitten, soms net kleine knikkertjes.Dus het is zeker geen rare plek hoor! Liefs Nies
Ja , gaat vanzelf weer weg!...Kan een paar dagen duren, maar ze gaan weer weg... Moet natuurlijk wel zeggen dat ik geen dokter ben maar het is zeker geen rare plek om van die bobbeltjes te krijgen.
Wil je daar aub niet vanuit gaan! Hou het in de gaten en als het blijft zitten of het wordt groter, naar de HA gaan! Mijn ex-man had ook zo'n bobbeltje, het zou zelf weggaan, toen was het de bof en zijn tandarts notabene maande hem direct naar de HA. Een week later was ie geopereerd. Wil je niet bang maken, alleen maar waarschuwen!
Dankje voor de reacties,ik ga het zeker in de gaten houden,vind het maar niks zo'n bobbeltje daaro,zie hem liever weg!!!
Ik heb een hele grote bobbel onder mijn oksel..moet daar echt voor naar de dokter.. heb het nu al heel lang en wordt alleen maar groter..
Ja daar moet je echt voor naar de ha hoor Gulay!! Je kan wat dat betreft niet voorzichtig genoeg zijn!!!
Hoi, Ik heb sinds ik zwanger ben heb ik ook een bobbeltje achter me oor...durfde eerst niet naar de HA,maar toch maar gegaan,en het bleek een ontstoken talgklier te zijn...ik heb er een antibiotica zalf voor gehad en ik moet zegen nu 2 weken later wordt het bobbeltje wel een stuk minder. Ik zou zeggen ga gewoon naar de huisarts dan ben je waarschijnlijk gerust gesteld! Groetjes