Hoi meiden, Sorry ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen, dus heb het hier maar neergezet! Mijn vraag is: Wanneer begin je met het maken van geboortekaartjes? En wanneer ga je de kaartjes na de geboorte bestellen? xSimone
Bij mijn dochter heeft mijn schoonzusje de kaartjes ontworpen. ik heb haar voorbeelden gestuurd en zij maakte ze. toen ik bevallen was (ks ) toen heeft ze thuis de fotos gemaakt voor op t kaartje was 4 dagen na de bevalling als ik me niet vergis . en de dag erna waren ze klaar en zijn ze verzonden. nu heb ik ze al klaar staan ( ontwerp op de pc ) en hoef ik alleen de foto , geb datum enz nog aan te passen . en dan sturen we ze ook een dag of 3/4 na de bevalling.
Ik heb vorige week een eerste proefopzet laten maken (dus met 34 weken ofzo). Maar het is maar net hoeveel tijd je eraan kwijt wil zijn denk ik. Wij hebben wel al een tijdje rondgekeken en proefkaartjes besteld. De laatste gegevens geef je door na de bevalling en dan heb je ze vaak de volgende werkdag in huis (afhankelijk van waar je ze laat drukken).
Geloof dat ik in week 30 precies wist wat ik wilde. Ook al meerdere keren kontakt gehad met 'het uilennestje' Zondagavond werd mn mannetje geboren, maandag gegevens doorgegeven in dinsdag had ik de kaartjes en lagen dus woensdag al op de mat bij mensen Vrienden hadden kaartjes geregeld via een drukker in de buurt. Daar lagen ook hun enveloppen met adressen. Op vrijdagmiddag uur of drie kindje geboren in ziekenhuis, gelijk gegevens doorgebeld,kaarten zijn nog gedrukt en gingen op de bus. Zaterdag werden ze bezorgd! ( de drukker deed dus kaarten in envelop en op de bus)
Ik ben nu 20 weken en ga ze ook maken en bestellen via internet. Heb voor onszelf al een top vier qua kaartjes. Versje/tekst moet ik nog aan beginnen. Ook heb ik de adressenlijst compleet en alles op adres stickers geschreven. Qua geboorte bedankjes zijn we er al uit. Alleen nog het kaartje uitkiezen. Na de geboorte wil ik alles zo snel mogelijk bestellen. Ga alles van te voren 'bestellen', zodat ik na de geboorte alleen nog naam, datum enz. moet doorgeven zeg maar. En dan thuis alles in enveloppen doen, adres stickers en postzegels plakken & klaar!
Hier sinds een week er helemaal uit, ontwerp staat ook al klaar om besteld te worden. Helaas kunnen de enveloppen niet vooraf bezorgd worden anders had ik de adressen vast geschreven. Alleen na de bevalling nog even de datum en gewicht/lengte doorgeven en bestellen maar Bij kaartje2go besteld
Hey wat leuk dat jij reageert hihi, dat jij 20 weken bent begrijp ik sowieso, hahaha. (Net gestopt met de pil club) hihi
Ik zou het gewoon doen wanneer je er zin in hebt. Ik ben momenteel werkloos en heb dus alle tijd. Ook voel ik me nu topfit en barst van de energie. Nou, super moment voor mij om er eens voor te gaan zitten toch.
Wij hebben hem uitgezocht/ Denk al 3 weken geleden. Ontwerp staat helemaal klaar. Straks als ze geboren is alleen nog even de datum enzo veranderen. Helaas geen enveloppen op voorhand (kaartje2go) Heb nu maar adresstickers gekocht. Als ze er is plakken en op de bus.