Toch wel geschrokken: Vrouw die zegt dat ze moordplannen heeft.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hallo lieve dames,

Ik ben gisterenmorgen wel enorm geschrokken toen ik iets hoorde op tv, ik weet nu niet of dit topic daarvoor bij film, televisie hoort omdat het eigelijk niets te maken heeft met tv zelf, maar met wat een lezeres schreef in een brief.

Er is zo op de Vlaamse tv een programma waar je je kaarten kan laten leggen, maar daar gaat het nu niet over. De dame die de kaarten legt had een brief ontvangen van een lezeres die schreef dat ze zich heel slecht voelde en dat ze moordplannen had. Ik zat zo :$ naar mijn scherm te kijken. Jezus seg, wie weet wat voor drama's kan die vrouw aanrichten als ze zich niet laat helpen.

Ik denk wel dat ze bij een psychologe langs gaat, al weet ik dat niet zeker of ze dat ook geschreven heeft in die brief, want ik was gewoon te geschrokken, heb er een hele dag mee rondgelopen en nu spookt het nog door je hoofd. Het zal je buurvrouw, vriendin, lerares, ... maar zijn.

Wat vinden jullie daarvan?

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat is wel eng ja. Je weet nooit wat zo'n persoon aan kan richten.

Werk in een huisartsenpraktijk en daar lopen ook wel mensen rond die van dat soort gedachten hebben. Het maakte me eerst wel bang maar probeer er nnu niet te veel meer aan te denken. Maak er toch alleen mezelf gek mee.

Deel Deze Pagina