wie ow wie wilt mij helpen met sparen!? Het gaat zoooo langzaaaaam ( of ik was niet zoveel ) Dus wie o wie wilt mij graag helpen en die anders niks met de zegels doet! ALvast heel erg bedankt!
als je aan het sparen bent voor het badjasje kun je vast stoppen, die is er namelijk niet meer helaas. Of je moet toevallig een postkantoor hebben waar die nog in voorraad is. Ik kan je verder helaas niet helpen omdat ik zelf al dingen gespaard heb en de zegels dus op zijn.
ooo echt! wat jammer nou! Ik was idd aan het sparen voor de badjas. O ja ik zie het bijna uit vooraad! EN tegend e tijd dat ik 20 zegels heb is hij UIT voorraad
nachtvliinder@ jammer, was ook aan het sparen voor de badjas. helaas duurd het hier ook erg lang. Maar heb hem van de sint gehad. heb een boekje met handpop vandaag op gehaalt. Heb nu nog maar 1 zegeltje over....
verdorie zeg, ik wist helemaal niet dat je ergens voor kon sparen met Robijn. Heb net even op de site gekeken van Robijn en het zijn leuke spullen. Helaas heb ik al flink wat dozen zomaar weggegooid...
Je kan hier kijken of ze nog in voorraad zijn bij jou in de buurt hoor. Dus ze zijn niet overal op. http://www.robijnberenfestijn.nl/voorraad.html En ik heb ook wel interesse in de zegels ik ben ook aan het sparen maar ben nog maar net begonnen.