onze kleine meid is vrij groot nu al 63 cm....de kinderwagen bak wordt behoorlijk krapjes nu.... nu hebben we een kinderwagen waar je een buggy van maken kunt dat is een matras die je ook helemaal plat kunt leggen.....ze ligt daar goed in en vindt het fijn.....ik twijfel alleen of het niet slecht is voor dr ze ligt wel echt helemaal plat erin en in een riempje dus ze kan niet wegzakkenwat zouden jullie doen??liefs sjaantje
Ik zou haar zolang mogenlijk in de kinderwagenbak houden, 3 maanden is echt nog heel jong. Dit is echt veel beter voor het ruggetje! Ze mogen hier zelfs met opgetrokken beentjes in zitten. Sowieso zijn ze in de kinderwagenbak beter beschut tegen het koude weer.
mijn dame was ook erg groot. Met 4 maanden kon ik t niet meer rekken. Ze strekte tegen de randen en maakte banaantje, zo is ze er een keer bijna uitgekiepert! Ze is dus ook overgegaan, zo plat mogelijk. Dat ging goed. In de mc mogen ze ook niet langer dan 2uur zeggen ze, maar dat is meer dat je ze niet dagelijks langer dan 2 uur erin zet. Dus gewoon een keer wat langer wandelen enz kan geen kwaad. In bed en box liggen ze helemaal plat. Wat niet langer kan kan niet. Maar probeer t zo lang mogelijk te rekken. Je geluk is dat t winter is en dus de extra hoes zal beschermen dat de kleine er niet uit kan strekken
Ik heb hetzelfde probleem hier. Ze kunnen leuk leeftijden aan bepaalde dingen plakken maar wat als je kindje nou net even groter is dan gemiddeld. Ik denk niet dat ik 6 maanden ga uitzingen met de kinderwagenbak dus dan zal ik iets anders moeten bedenken. Zal tegen die tijd eens vragen bij het cb wat hun "advies" is.
denk dat ik ook nog maar even wacht vooral met deze kou ligt ze toch net iets warmermaar kdenk dat ze er in de lente toch wel in ligt thanks voor jullie reacties!!! liefs sjaantje