Ik mag blij zijn dan mijn man vaak de boodschappen doet. Maar het komt niet in hem op om zoveel mogelijk produkten bij de aldi te halen. Ook let hij nooit op aanbiedingen en haalt wat er precies op het lijstje staat. Zo koopt hij gerust een bloemkool van 3,50 en 3 appels voor 2,50. Ik heb vanavond bbq..en hij gaat samen met mijn dochter teryaki eten. MEt aan bijna 7 euro biefstuk erin! Nu haal ik ook weleens wat duurder eten, Maar bij hem is het vaak alles duur. Hij is absoluut niet creatief om te denken van goh dat is in de aanbieding laat ik dat meenemen. Bijvoorbeeld..de bonen zijn in de aanbieding, maar toch die dure bloemkool halen. En zo gaat dat vaak. Hij vind boodschappen halen leuk, ik heb er ook geen hekel aan. Denk dat ik toch maar weer zoveel mogelijk zelf de boodschappen ga doen bij de aldi
Een lijstje voor m maken, of jij moet zelf boodschappen gaan doen, lijkt me de enigste oplossing. Of niet zeuren,
Volgt hij het lijstje is het niet goed, zou hij zelf beslissingen maken is het waarschijnlijk: hij neemt nooit mee wat er op het lijstje staat.
Lijkt me erg vervelend! Die van mij heeft er tegenwoordig een sport van gemaakt om producten te vinden die goedkoper zijn als de producten die ik haal. En dat vind ik écht niet erg!
Ja zelf doen, mijn man is niet zo erg, maar neemt wel vaak dure tijdschriften etc voor de Kids mee, kon hij weer geen nee zeggen. .
Zou gewoon er bij schrijven dan.... - Bloemkool (even op prijs letten, als er een aanbieding is van andere groente dan die meenemen en geen bloemkool) Zo doe ik het ook met mijn man hoor. Vooral als ik iets specifieks moet hebben. Ik bedoel je kan zeggen hij let er niet op, maar stel jij hebt een gerecht in je hoofd met bloemkool en hij komt met sperziebonen thuis omdat die in de aanbieding waren ben je ook niet blij. Dus zou gewoon dingen extra opschrijven voor 'm. En anders indd lekker zelf gaan.
Mijn man haalt bijna nooit boodschappen omdat hij dan met allemaal dingen thuis komt die helemaal niet op het lijstje stonden (vaak snaai items) en vergeet dan de dingen die wel op het lijstje stonden. Heb ook geen hekel aan boodschappen doen gelukkig en vind het juist leuk om te kijken of het ergens goedkoper is en de aanbiedingen in de gaten te houden...
Mijn man doet ook duur boodschappen, maar hij haalt nooit iets bij Aldi (ik kan me daarin vinden want ik vind het een afschuwelijke winkel, sorry . Lidl gaat nog). Van de winkels waar we boodschappen doen hebben we lidkaarten. Ik let persoonlijk wel op aanbiedingen, maar wijk daarvoor niet steeds af van het lijstje.
Ik maak een lijstje Aldi: - keukenrol - eieren etc etc En een lijstje; PLUS/Albert Heijn: - chips - brood etc etc Zo weet hij wat te halen bij de Aldi en wat bij een A-supermarkt.
Het verschil mij en mijn vriend qua boodschappen doen; hij kijkt naar de mooiste verpakkingen, ik naar de mooiste prijsjes..
Ik ga aanstaande week ook lekker zelf ff de boodschappen doen! Maar zeg nou zelf..voor bijna 7 euro aan vlees is dat niet overdreven voor 1 volwassene en 1 kind van bijna 3? Lijkt me heerlijk zeg dat je een man hebt die op de kleintjes let!
Daar heb ik echt geen last van! Mijn vriend let heel erg goed op de prijs, soms zelfs nog beter dan mij en ik ben heel erg prijsbewust!
Bij ons is het andersom! Ik let op aanbiedingen hoor, maar ik laat niet m'n bloemkool liggen als de boontjes in de aanbieding zijn. Dan lekker allebei Mijn man gaat altijd mee aan t einde van de maand om ff flink te 'knieperren'
Van ons ben ik de slechte boodschapperhaler. Mijn man heeft me nu wel geleerd dat ik naar de kilo prijzen moet kijken en niet naar de prijs die er in het groot naast staat. En groentes en fruit in de aanbieding ben ik super slecht in!
Als je wilt bezuinigen is het balen, maar dan kan je het beter zelf doen. Als jullie makkelijk kunnen rond komen en geen dubbeltjes zouden moeten omdraaien zou ik me niet druk maken. Laat je man ook eens een keer inslaan wat hij wilt, dat doen wij namelijk al genoeg met shoppen