Deze bied ik te koop aan i.v.m. teveel geleverd ( echt? ja echt.) Ze hebben ons 2 maxicosi`s geleverd. Nieuw kost deze bij babydump 79,00 euro. Hij is zwart van kleur. Doe een redelijk bod. Ik hoef geen 79,00 ervoor te hebben, maar zou het wel fijn vinden om voor het bedrag weer wat anders leuks te kunnen kopen voor ons kindje.
Goh zie dat babydump dus wel vaker dit soort fouten maakt. Nou dan kan jij er straks nog wat leuks voor kopen. Kan je hem trouwens niet met de bon terug brengen en zeggen dat je hem niet meer nodig hebt. Krijg je misschien je geld nog wel terug.
Maxi-Cosi Citi SPS Stone 2010 | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump Miranda, dit is `m. Besef je wel, dat de kosten om hem te laten bezorgen best duur zijn en of het dan nog voor je loont? Ik woon namelijk in limburg. Neem aan dat je `m niet komt halen? Majel, denk je dat dat lukt? `m terug laten nemen? We kregen deze namelijk bij de kinderwagen?
ik wilde het net zeggen. mijn maxicosi die ik bij me zoontje heb gebruikt heb ik toen verkocht, gewoon naar het postkantoor verzekerd opsturen kost nu 7 euro! maar wil hem nog steeds wel hebben. ik gaat het vanavond even met man lief over hebben en dat laat ik het weten groetjes
Ik zou ze gewoon opbellen en dan zeggen dat je onverwacht van je ouders een hele mooie maxicosi hebt gekregen met precies de bekleding die je wilde en dat je deze nu niet meer nodig hebt. Of je deze dan terug mag brengen en dan het geld ( dus korting op de kinderwagen) kan krijgen. Nee heb je ja kan je krijgen
Ik heb anderes wel interesse! Laat maar weten wat je er voor wilt hebben, ik woon ook in Limburg! Groetjes
Majel, thanks voor de geweldige tip!!! Het is gelukt. Ja ik laat er geen gras over groeien. Ben idd met een soortgelijk verhaal als jij schreef ernaar toe gegaan. En ze namen hem terug. Kreeg alleen geen geld terug, maar een tegoed bon in te leveren op een andere autostoel. Maar goed, die heb ik dan toch over 1/2 jaar tot een jaar nodig. Miranda en Debke, sorry. Ik ben heel eerlijk, als ik 80,00 euro ervoor terug kan vangen ipv 40 euro ben ik gek als ik het niet deed. Ik wist trouwens niet dat verzenden zo goedkoop was. Weet wat bij geleerd. Zal mods vragen deze te sluiten.
Nou helemaal goed toch! Ben normaal ook nooit zo brutaal maar ach soms moet je dat soort dingen gewoon proberen. Kan je dat geld mooi gebruiken voor iets anders.