Dit aankleedkussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sara80, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara80

    sara80 Actief lid

    14 feb 2008
    125
    0
    0
    Ik zat een beetje op internet te surfen om leuke ideetjes op te doen voor onze babykamer toen ik deze site tegenkwam. Nu vind ik dat aankleedkussen, met die grote ruit, erg leuk. Weet iemand waar ik deze kan kopen?
     
  2. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Volgens mij heb ik die bij babydump gezien.
     
  3. sara80

    sara80 Actief lid

    14 feb 2008
    125
    0
    0
    Oh okay, dan ga ik daar maar eens kijken. Had al op hun site gekeken maar daar kan ik hem niet terugvinden. In ieder geval bedankt voor je reactie!
     
  4. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Kan je niet op de naam van die Muiske (die de plaatjes heeft geplaatst? Zie ik dat goed...?) klikken en haar vragen?

    Volgens mij kan je ook een reactie geven...
     
  5. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Ziet er leuk uit maar niet zo veilig vind ik. Bij een standaard aankleedkussen zijn de zijranden hoger in verband met eraf rollen. Deze is gewoon plat...? Ik zou eerder een standaard aankleedkussen kopen met een leuke hoes voor erom heen. Bijvoorbeeld van www.tureluurkids.nl.
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als de baby eenmaal begint te rollen heeft zo een hogere rand ook weinig zin hoor Eppo.
    Esmee rolt op dr zij en gooid zo dr benen over die rand heen.

    idd ff aan muiske vragen waar ze hem vandaan heeft, ze geeft vast wel reactie terug.
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ---
     
  8. Linnepinn

    Linnepinn Bekend lid

    11 okt 2007
    552
    4
    18
    Het is volgens mij ook van de baby-dump, maar wel zo'n stoffen.
    Dus niet een afneembare hoes, vriendin heeft een zelfde maar dan andere kleur.
    Stoffen lijkt mij niet erg praktisch om eerlijk te zijn
     
  9. kims

    kims Actief lid

    7 jan 2007
    352
    1
    0
    Mijn vriendin had ook zo'n stoffen aankleedkussen en heeft die snel weg gedaan... Het is vreselijk onpraktisch want er zit geen hoes omheen die je snel in de wasmachine kan gooien. Je kan er wel een hydrofielluier op leggen maar dan zie je je mooie aankleedkussen ook niet. En als er eens een flinke plas op wordt gedaan is dat ding kleddernat.

    Even on-topic: ik heb hem bij de babydump en bij de Duimeland gezien
     
  10. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    lijkt me idd niet handig met wassen. Rick heeft regelmatig geplast op het aankleedkussen en dan was het even afdrogen en een schone hoes eromheen. En tussendoor af en toe eens afspoelen onder de kraan.

    Maar met een stoffen kan dat niet, dan zou je hem steeds moeten wassen.
     
  11. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en dan nog niet te spreken over poep, hoe vaak ik niet de hoes heb moeten wassen omdat er toch een beetje poep op kwam. (ookal probeerde ik er nog zo om te denken om het daar niet op te krijgen)

    Ik zou idd ook voor een praktischer gaan, maar goed je moet het zelf weten natuulk.
     
  12. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb die waskussen ook. Het is lekker en zacht van badstof en het is echt een kussentje. Het is heerlijk zacht om op te liggen :D leek me erg prettig voor de baby in plaats van die harde kussens (nou ja niet echt hard natuurlijk). Zoals iemand al zei: als er op geplast word moet hij elke keer gelijk gewassen worden. Maar ik heb er een hydrofiel luier dubbel gevouwen overheen en nog een waskussen overtrek er omheen. Dat werkt wel erg goed, nadeel is inderdaad dat je de mooie kussen niet ziet :( De kussen is van het merk: Babouche en is in verschillende kleuren te koop. De prijs is ongeveer 45,00 euro (tenminste toen ik hem kocht).


    [​IMG]
     
  13. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Op hun site staan ze ook met plastic hoezen er omheen, maar ik heb die zelf nooit gezien in de winkel. Persoonlijk vind ik de kussen zonder hoes wel mooier.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina