Ervaringen met Hellofresh!

Discussie in 'De lounge' gestart door Candle26, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hoi dames!

Ik ben op zoek naar ervaringen van jullie met het concept Hellofresh? Heb nu inmiddels twee kado kaarten liggen maar kan moeilijk terugvinden hoe het gaat met lidmaatschap aangaan/opzeggen.. Want dat moet dan weer wel als je boxen wilt bestellen..

Iemand die me met dit iets wijzer kan maken? :)

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik had een flexibel abonnement. Kreeg van te voren een email met de maaltijden van de week erop en als ik wilde over slaan kon ik dat op de website aangeven. Volgens mij kan je 2 maanden vooruit instellen of je de box wilt ontvangen. Opzeggen gaat heel makkelijk via de site (via je eigen account)
    Erg leuk zo'n box! Heb m nu 3 x laten komen en ti's echt een feestje om uit te pakken zodra de box bezorgd wordt!

3. Amare

Amare Niet meer actief

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Met die kortingskaart ben je trouwens wel verplicht twee boxen af te nemen. Dus 1 keer met korting en 1 keer de volle pond. Je kan ze uitstellen via een agenda op de site of opzeggen via een email.

Wij hebben opgezegd. In het begin heel tevreden maar daarna toch meer zin in zelf koken en het begon wat tegen te vallen. Gewoon niet altijd onze smaken, de producten zijn over het algemeen geweldig die er in zitten.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb inmiddels al 4 cadeaukaarten weggegooid, omdat wij ze niet gebruiken;)

Nu zit er weer een bij de Wij jonge ouders.. Dus als iemand die wil hebben, wil ik hem wel opsturen:)

6. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Ben ook erg enthousiast! nu drie boxen gehad en over het algemeen verrassende en lekkere gerechten. Wel een werkje soms, maar wel fijn dat je alle ingredienten hebt. En idd je hoeft maar twee boxen af te nemen, daarna kun je weer afzeggen - en je kunt aangeven als je een (of meer) weken niet wilt. Dus ja erg tevreden so far...

Deel Deze Pagina