Hoi Allemaal, Ik heb een Bugaboo tweede hands overgenomen. Hij is erg weinig gebruikt, ziet er nog als nieuw uit en is gewassen voordat ik hem ophaalde. Nu wil ik hem toch zelf nog een keer wassen omdat ik dat het prettigst vind maar na enig zoekwerk via google kom ik op verschillende mogelijkheden uit en is het me niet helemaal duidelijk. Het gaat om de bugaboo cameleon 2, zwarte bekleding. Op hoeveel graden kan ik deze wassen, hoeveel toeren centrifugeren en welke onderdelen kunnen er gewassen worden? ( ik dacht zelf de kap, reiswieg en matrashoesje?) Ik hoor graag jullie ervaringen.
Ik heb alles gewassen op 30 graden, 1200 toeren. Ik heb alles wat ik los kon halen en van stof was gewassen, dus ook het mandje bijvoorbeeld.
Ik heb ook een bugaboo en toevallig de kinderwagen dit weekend gewassen omdat mn zoontje er drinken overheen had gegooid. Maar ik heb alles gewassen op een kort programma en op 30 graden. En dan alles wat los kan en van stof is gewassen.
Dank voor de tips, heb de bekleding gewassen op 30 graden en 800 toeren gecentrifugeerd. Vochtig weer op de wagen gedaan en is nu bijna droog. Is helemaal gelukt dus