Ik had een mooie moederfiets met Bobike zitjes, maar heb 'm verkocht. Ergens heel zonde, want was een dure en mooie fiets maar zwaar dat ie trapte! Heb nu een gewone fiets gekocht. Wel weer voor Bobike gekozen, beviel me prima. Achter met de hoge leuning, dat had ik bij mijn vorige fiets niet. Heb trouwens voor de 'oude' stoeltjes gekozen. Mijn schoonzusje heeft de nieuwe stoeltjes en vindt die gordeltjes heel vervelend... Vandaar dat ik de gewone weer gehaald heb.
Ik heb het zitje voor voor op de fiets en het zitje voor achterop de fiets van Yepp. Mijn man heeft voor op zijn gewone fiets eentje van Bobike en eentje voor op zijn racefiets eentje van Yepp. Klinkt nogal overdreven maar op zijn gewone fiets paste alleen de Bobike. En op zijn racefiets alleen de Yepp haha. (Zitjes voor op mijn man zijn fietsen zijn allebeide voor achterop.) Vergelijking: Uiterlijk: Bobike ziet er 'gedateerd' uit. Yepp is in vele kleuren te koop. Ik heb mijn zitjes in precies dezelfde kleur als mijn fiets. Staat heel cool haha. Comfort: Bobike is harder materiaal Praktisch: Bobike moet een kussentje in. Deze kan makkelijk gepikt worden en wordt nat als het regent. Als je fiets ergens geparkeerd staat en het regent dan krijgt je kindje een natte kont. De Yepp heeft geen kussentje nodig en het water veeg je er zo af. Voorkeur dochter: als manlief en ik samen ergens heen gaan op de fiets pakt hij meestal z'n gewone fiets (Bobike stoeltje). Dochterlief wil altijd op mijn fiets mee. Ze zegt zelf dat mijn zitje het lekkerst zit. Maar ik moet eerlijk zijn dat mijn zitjes roze zijn haha dus wie weet dat ze daarom mijn zitje dan liever heeft haha