te warm?!

Discussie in 'Verzorging' gestart door Troel, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi dames!

Mijn ian is nu bijna 3 weken oud. hij is altijd al warm van zichzelf. Van een temp van 37,4 kijken wij niet meer op. Is ook iets langer in zhuis gebleven omdat ze een infectie uit wilde sluiten. dit was niet het geval, alles goed! nu is hij thuis steeds 37,1/2 geweest. nu is t wat warmer en is ie 37,4. Logisch dat t wat omhoog gaat als t zo warm is? Nu heb ik m alleen een luier en romper aan.. verder bloot. tis hier binnen 24,5 graad en op zn kamertje is t 30 graden!!! Pfff ik leg m nu maar beneden in zn box hoor.. scheelt toch wat. maar is dat okee om alleen een romper aan te doen? Liever te 'koud' dan te warm toch? Nekje voelen af en toe.. en zo weer even tempen misschien? En zou dan zn temp lager (moeten/kunnen) zijn?

N hoop vragen!! Wie heeft er ook een warmbloedige baby?? Hoor t zo weinig.. :(

Thanks ladies!

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Geen warmbloedig kind hier maar juist een koude 36.4 is voor hem normaal :S

Maar zolang zijn nekje gewoon warm aanvoelt hebben ze het niet koud en 30 graden op zijn kamer dan zou ik hem ook alleen in een romper leggen hoor miss voor de nacht met een katoene (lakenstof) slaapzakje

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier ook een warmbloedig kindje hoor. Ze heeft het heel snel warm en ligt nu ook gewoon in een romertje met een dun broekje erover. Ik vind zelf ook altijd, liever te koud dan te warm en met deze temperaturen hebben ze het niet snel te koud volgens mij. Als je kindje gewoon de temperatuur vast kan houden en hij inderdaad gewoon goed voelt in het nekje dan is het volgens mij prima. Toen mijn dochter ongeveer 3 weken was, was het die hele warme week in maart. Toen heb ik haar juist veel te warm gekleed, want tja, dat leer je in je kraam week. Ze zweette zich kapot en was ook veel rustiger toen ik haar wat koeler kleedde :)

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier ook een warmbloedig meisje regelmatig 37,5 toen ze een baby was en nu nog steeds hoge temp. ze kan ook niet goed tegen de hitte en loopt hier in haar romper rond... Vorig jaar toen ze nog zo klein was ook gewoon een romper en soms zelfs alleen luier

5. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx meiden voor de reacties!

ian ligt nu alleen met luier in de box te slapen.. normaal ligt ie boven in zn eigen bedje maar tis daar nu zooo warm! Hij was net ook 37.5. Nog geen reden om aan de bel te trekken toch?

Deel Deze Pagina