Hoi allemaal, Mijn miele stofzuiger doet het niet meer helemaal lekker, dus ik moet een nieuwe stofzuiger. Nu zit ik al een tijdje te kijken naar een dyson, maar ik vind ze wel heel duur. Dussss, wat voor stofzuiger hebben jullie en bevalt hij? Groetjes Marijke
een AEG Vampyr Nu al een aantal jaar, en bevalt supergoed, zuigt hard (instelbaar) en blijft werken, zelfs het oprolmechanisme.
Ik heb een Siemens Chynchrone Power (1400 W) Blauw & een Siemens XS Hydro (2200W) Rood. Onze blauwe muis, werd wat minder. En voor ons trouwen mochten we een mooi cadeau uitkiezen wat ik persoonlijk erg moeilijk vind. Dus heb me moeder gezegd dat ik met een nieuwe stofzuiger een heel eind kom . Kan de oude mooi boven en de nieuwe beneden.
Wij hebben een Miele Black Pearl, 2200 watt. Afgelopen jaar gekocht. Ik wilde eerst ook een Dyson, maar knetters wat zijn die dingen duur zeg! Deze heeft allerlei standen, je kunt m ook zacht zetten om gordijnen/vloerkleedjes af te nemen. Super handig! En een lekker lange stang, ik heb nu veel minder last van mn rug na het zuigen. Miele rules!
Philips - Stofzuiger met zak Voor alle vloeren - FC8208/04 - Stofzuigers met stofzak - Stofzuigers - Huishoudelijke artikelen deze hebben we. Heel handig omdat hij zo klein is.
Wij hebben een Bosch, bevalt heel goed. Dyson vond ik ook een beetje boel duur. Maar zou ook ooit misschien zo eentje willen hebben.
Siemens Super XS Dino. Deze dus: Siemens VS 59 E 22 Super XS DINO specificaties - stofzuiger op VERGELIJK.NL
Wij hebben een dyson, maar ben er niet heel erg blij mee. Dat wil zeggen niet in combinatie met het vinyl dat wij hebben liggen. het vinyl is bij ons niet verlijmd en ligt los. De dyson heeft zo'n zuigkracht dat hij het vinyl omhoog trekt. Moet dus continu een klepje openhouden om valse lucht aan te zuigen om te kunnen stofzuigen. Maakt nu dus echt super veel geluid en mijn dochtertje is er zelfs bang voor. Dit probleem heb je uiteraard niet op laminaat enz.
hier dezelfde... alleen wat ouder... en stang wat minder... hahahaha peuter heeft hem een paar keer laten vallen en zijn de verstelknopjes afgebroken.....
Philips - Stofzuiger met zak Parquet - FC8606/03 - Stofzuigers met stofzak - Stofzuigers - Huishoudelijke artikelen deze hebben wij! Ik vind het een ideaal ding! En hij zuigt er goed, zelfs vacuumzuigend! (das dan trouwens iets minder) Nou ja, ik ben tevreden over het ding!
Hier een dyson.. Erg tevreden over.. Hij kost wel wat geloof ik maar wij hebben hem gekregen van m'n schoonmoeder toen we gingen samenwonen.. We hebben de grote versie, met een stofborstel.. Ideaal voor tapijt (we hebben zwart tapijt op de slaapkamers en een uitharende hond).. Hij zuigt ontzettend goed
Ga ik waarschijnlijk iets schrijven wat je allang weet, maar toch... heb je BEIDE filters regelmatig vervangen.?... zitten er 2 in.....tenminste bij mij.... Zag de ene ook pas later zitten, vandaar dat ik het ff schrijf.....
haha daar kwam ik ook na 2,5 jaar pas achter ja hahaha Hij stonk wel een stuk minder toen ik dat ding had vervangen En nu doe ik dat om de 5 zakken zeg maar.
Ik heb een siemens stofzuiger, net nieuw gekocht. 2000 watt weet zo even niet het type. Maar het is een hele goede 1 ben er zeer tevreden over al. Zit een goede borstel bij en een speciale parketborstel. De grote borstel haaldt alle haren uit de vloerbedekking boven, aangezien ik enorme haaruival heb gehad heb ik laatst boven maar eens goed gezogen tsjee wat een haren kwamen er los! nu is alles weer schoon. Ben super tevreden over mijn Siemens
Ik heb Hetty... Ze ziet er niet alleen leuk uit, maar zuigt ook nog eens superrr!! Bekijk bijlage 63978