Wat voor stofzuiger hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn miele stofzuiger doet het niet meer helemaal lekker, dus ik moet een nieuwe stofzuiger. Nu zit ik al een tijdje te kijken naar een dyson, maar ik vind ze wel heel duur.
    Dussss, wat voor stofzuiger hebben jullie en bevalt hij?

Groetjes Marijke

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een AEG Vampyr

Nu al een aantal jaar, en bevalt supergoed, zuigt hard (instelbaar) en blijft werken, zelfs het oprolmechanisme.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

de bosch free''e van de reclame

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb een Siemens Chynchrone Power (1400 W) Blauw & een Siemens XS Hydro (2200W) Rood.

Onze blauwe muis, werd wat minder.
    En voor ons trouwen mochten we een mooi cadeau uitkiezen wat ik persoonlijk erg moeilijk vind. Dus heb me moeder gezegd dat ik met een nieuwe stofzuiger een heel eind kom :D.

Kan de oude mooi boven en de nieuwe beneden.

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wij hebben een Miele Black Pearl, 2200 watt. Afgelopen jaar gekocht. Ik wilde eerst ook een Dyson, maar knetters wat zijn die dingen duur zeg! Deze heeft allerlei standen, je kunt m ook zacht zetten om gordijnen/vloerkleedjes af te nemen. Super handig! En een lekker lange stang, ik heb nu veel minder last van mn rug na het zuigen. Miele rules! :p

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij hebben een Bosch, bevalt heel goed. Dyson vond ik ook een beetje boel duur. Maar zou ook ooit misschien zo eentje willen hebben.

7. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben een dyson, maar ben er niet heel erg blij mee. Dat wil zeggen niet in combinatie met het vinyl dat wij hebben liggen. het vinyl is bij ons niet verlijmd en ligt los. De dyson heeft zo'n zuigkracht dat hij het vinyl omhoog trekt. Moet dus continu een klepje openhouden om valse lucht aan te zuigen om te kunnen stofzuigen. Maakt nu dus echt super veel geluid en mijn dochtertje is er zelfs bang voor.
    Dit probleem heb je uiteraard niet op laminaat enz.

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier dezelfde... alleen wat ouder... en stang wat minder... hahahaha peuter heeft hem een paar keer laten vallen en zijn de verstelknopjes afgebroken..... :D

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
  10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een Samsung twin chamber system. Erg fijn ding!! :D

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier een dyson.. Erg tevreden over.. Hij kost wel wat geloof ik maar wij hebben hem gekregen van m'n schoonmoeder toen we gingen samenwonen..

We hebben de grote versie, met een stofborstel.. Ideaal voor tapijt (we hebben zwart tapijt op de slaapkamers en een uitharende hond).. Hij zuigt ontzettend goed

12. Seth

Seth Niet meer actief

Ga ik waarschijnlijk iets schrijven wat je allang weet, maar toch...

heb je BEIDE filters regelmatig vervangen.?... zitten er 2 in.....tenminste bij mij....
    Zag de ene ook pas later zitten, vandaar dat ik het ff schrijf.....:)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

haha daar kwam ik ook na 2,5 jaar pas achter ja hahaha :D Hij stonk wel een stuk minder toen ik dat ding had vervangen :D
    En nu doe ik dat om de 5 zakken zeg maar.

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een siemens stofzuiger, net nieuw gekocht. 2000 watt weet zo even niet het type. Maar het is een hele goede 1 ben er zeer tevreden over al. Zit een goede borstel bij en een speciale parketborstel. De grote borstel haaldt alle haren uit de vloerbedekking boven, aangezien ik enorme haaruival heb gehad heb ik laatst boven maar eens goed gezogen tsjee wat een haren kwamen er los! nu is alles weer schoon. Ben super tevreden over mijn Siemens ;)

15. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik heb zo'n Henry stofzuiger!!!!! Werkt prima....

16. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb Hetty...
    Ze ziet er niet alleen leuk uit, maar zuigt ook nog eens superrr!!

Bekijk bijlage 63978

17. Seth

Seth Niet meer actief

:D word je bijna vrolijk van....

18. MissT

MissT Niet meer actief

Oh hahaha :D Toevallig.. ik plaats net een foto van zijn zusje ;)

Deel Deze Pagina