Even een vraagje. Wanneer zetje jullie de box op de laagste stand? En het ledikantje? laatst kreeg ik de opmerking dat ik het allang moest doen want mijn zoontje zou er zo uit kunnen klimmen. Ik heb het nog niet gedaan maar dat komt omdat mijn zoontje eigenlijk nog niets kan. Hij kan nog niet draaien, hij tijgert nog niet, hij blijft altijd keurig in zijn bedje liggen, nooit naar boven of naar beneden of helemaal naar de zijkanten. dus vandaar mijn vraag. ik hoor het graag.
De box hebben we ook nog op de hoogste stand, hij rolt wel om en is druk maar kan er echt niet hoor. Daarvoor zal hij volgens mij eerst moeten zitten.
Heb het vorige week pas gedaan. Als je merkt dat hij zich op gaat trekken dan zet je hem naar beneden. Eerder zou ik niet doen. Scheelt hoop rugklachten
Ik geloof dat we het bedje rond de 6 maanden naar de middenstand hebben gedaan. Hij kon toen rollen, en we vonden hem een keer met 1 been over de rand gerolt. Nou had hij niet genoeg kracht om door te rollen, maar toch. Je moet eigenlijk niet wachten tot de 1e keer dat ze iets kunnen. De box en bedje naar de laagste stand hebben we gedaan toen hij probeerde zich op te trekken. Dat was rond de 9-10 maand (niet vroeg).
Paar weken geleden, toen hij ging voor het eerst ging staan in box en ledikant. Ik vond dat doodeng! Mijn man heeft diezelfde avond alles naar beneden gezet.
ik heb het rond een maand of 7 gedaan. het bedje al eerder.maar dat had ik gedaan omdat mijn dochter heel rustig werd van haar mobiel maar met het bedje op de hoogste stand trok ze eraan. en eruit klimmen? deze draak is. deze week voor het eerst uit haar bed geklommen. en ze kan nog niet eens "los" lopen
Het bedje bij 6 maand op de middelste stand, de box toen maar meteen onderin gedaan. Heb ik wel een mannetje die veel wil ontdekken en erg sterk is in de armpjes. Hij staat nu dus ook al in de box.
Ach, hier stond alles gewoon nog in de hoogste stand tot vlak voor 1e verjaardag! Daarna voor het idee de boel maar naar beneden gedaan, maar goed, zoonlief trekt zich nog steeds niet op. Dus had nog wel in de hoogste stand kunnen staan!
hier de box al een tijdje laag met de bedoeling haar er weer vaker in te zetten zodat ze zich gaat optrekken. Bedje nog laag. Rolt nauwelijks en optrekken doet ze ook niet. Ikzelf heb last van mijn rug, dus zolang het nog niet nodig is.... Kijk gewoon naar je kindje en veiligheid voor alles Wil het bedje binnenkort voor mijn gevoel ook laag zetten.
de eerste stand naar beneden toen dochter vanaf haar buik haar billen in de lucht begon te gooien en haar knieën eronder probeerde te zetten. Draaien was nog niet gevaarlijk omdat ze toen nog niet omhoog kwam dochter kon al heel vroeg van buik naar rug draaien De laagste stand hebben we nooit nodig gehad. Dochter was zo klein toen ze ging staan dat ze niet over de rand kon klimmen. De box stond wel laag omdat de middelste stand daarvan een stuk hoger was en daar kon ze wel aan de bovenste rand hangen.
Ik heb alles rond de 5 a 6 maand naar beneden gedaan. HIj kon ook kruipen toen hij 6,5 maand was dus was ook wel nodig. Groetjes Ylona
Wij hadden de box vrij hoog bij de rand staan (zelf verhoging gemaakt), dus daarom al met 5 maanden naar beneden gedaan. Ze rolde zelf om en begon er uit te klimmen Haar bedje is nu een paar weken ook naar beneden, omdat ze begon om te rollen met haar slaapzak aan, en dan hetzelfde zou kunnen gebeuren. Ik ben er nu aan gewend, dus het is niet vervelend ofzo. Ik zou het doen als je er zelf een onveilig gevoel bij krijgt. Als hij helemaal nog niet rolt zou ik het ook niet doen!