Heeft Ikea karretjes met kinderzitje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekjepiekje, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil zo even op de fiets naar ikea. Maar ik heb nog geen fietsdrager voor de buggy. Dus weet iemand of ze bij ikea winkelkarretjes hebben waar ik mijn dochter in kan zetten? :D:D

2. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    Ja.

Ik neem de buggy mee naar binnen en als ik bij de karretjes ben zet ik kind in het zitje, buggy klap ik op en doe in het karretje (eerste gedeelte is anders sjouwen met kind)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

er zit zelfs een gordeltje aan die zitjes van de winkelwagens van de Ikea

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    ja hoor die hebben een zitje. Helaas staan de winkelwagens pas halverwege de winkel.. en moet je dus een flink stuk je kind tillen...

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

In Groningen niet. Daar staan wagens op de parkeerplaats en boven awaar de winkelroute begint zeg maar.

6. Koon

Koon Niet meer actief

In Eindhoven staan er ook al een hoop in de parkeergarage!

7. Janna

Janna Fanatiek lid

In Amsterdam staan er ook een hoop in de parkeergarage. Ik neem de wagen tegenwoordig ook niet meer mee. Zolang ze zelf meeloopt, mag ze zelf lopen en zodra ze gaat teuten gaat ze in het karretje. Enige nadeel is dat ze er op een of andere manier bijna altijd in slaagt de spullen die ik in de kar heb gelegd er weer uit te gooien... :);):D

8. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons staan de karretjes ook halverwege, stom eigenlijk want ze is echt te zwaar om de halve Ikea door te sjouwen;). Dan maar lopend met de wagen. Kan ik gelijk langs de prenatal voor een buggydrager op m'n fiets.:D

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    In amersfoort staan er altijd wel een paar op de parkeerplaats. Die neem ik mee als ik ga.

Veel plezier!

Deel Deze Pagina