Ik wil zo even op de fiets naar ikea. Maar ik heb nog geen fietsdrager voor de buggy. Dus weet iemand of ze bij ikea winkelkarretjes hebben waar ik mijn dochter in kan zetten?
Ja. Ik neem de buggy mee naar binnen en als ik bij de karretjes ben zet ik kind in het zitje, buggy klap ik op en doe in het karretje (eerste gedeelte is anders sjouwen met kind)
ja hoor die hebben een zitje. Helaas staan de winkelwagens pas halverwege de winkel.. en moet je dus een flink stuk je kind tillen...
In Groningen niet. Daar staan wagens op de parkeerplaats en boven awaar de winkelroute begint zeg maar.
In Amsterdam staan er ook een hoop in de parkeergarage. Ik neem de wagen tegenwoordig ook niet meer mee. Zolang ze zelf meeloopt, mag ze zelf lopen en zodra ze gaat teuten gaat ze in het karretje. Enige nadeel is dat ze er op een of andere manier bijna altijd in slaagt de spullen die ik in de kar heb gelegd er weer uit te gooien...
Bij ons staan de karretjes ook halverwege, stom eigenlijk want ze is echt te zwaar om de halve Ikea door te sjouwen. Dan maar lopend met de wagen. Kan ik gelijk langs de prenatal voor een buggydrager op m'n fiets.
In amersfoort staan er altijd wel een paar op de parkeerplaats. Die neem ik mee als ik ga. Veel plezier!