Bobike zitje (met stuurtje) op moederstuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MEMK, 9 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MEMK

MEMK Lid

23 dec 2015
    65
    18
    8
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik ontvang deze week een moederstuur voor op mijn fiets. Aan dit stuur zit al een klein stuurtje voor het kindje. Nu heb ik uitgezocht welk kinderstoeltje ik voorop wil. En dat is de Bobike Exclusive mini. Op dit stoeltje zit echter ook een stuurtje voor het kindje. Ik vraag mij af of ik dit zitje wel voorop dat moederstuur kan plaatsen, of dat die 2 stuurtjes elkaar in de weg zullen zitten. Of kan ik het stuurtje van het zitje verwijderen?

Ik heb ook gekeken naar de andere variant van het Bobike zitje (zonder stuur), echter vind ik daar het tuigje minder stevig.

Hebben jullie een idee?

Mvg
    MEMK

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb wel een moederstuur, maar een gewoon zitje er op van Bobike. Ik denk dat het een kwestie van proberen is, of goed kijken hoe eea gemonteerd zit.

Het nadeel aan mijn moederstuur vond ik wel dat mijn kind met z'n beentjes door de kabels van de remmen heengevlochten moest worden

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik heb de bobike one dacht ik. Zit geen stuurtjeop en de gordels zijn goed.

4. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik weet precies welk stoeltje je bedoelt want deze hebben wij ook :)
    Ik heb dan wel eens waar een gewone fiets waarop dit zitje zit, maar het stuurtje zit hoger dan je eigen stuur en deze is een verlengde van de stang waarmee je het stoeltje vast maakt.
    Onze kleine dame vind het super leuk om mee te sturen en het is ook ideaal om de handjes op te leggen.

5. MEMK

MEMK Lid

23 dec 2015
    65
    18
    8
    NULL
    NULL
    Heb een bericht gekregen van de fabrikant en het stuurtje kan je verwijderen van het zitje. Hierdoor past het op elk stuur! Top!

1981Mama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina