Mijn man en ik zijn al een tijdje aan het kwakkelen met onze gezondheid. Dan weer verkouden, dan weer buikpijn en diaree. Nu weet ik dat onze dochter ook veel bacterien meeneemt van het kinderdagverblijf en wij daar nu nog niet resistend voor zijn. maar ik wordt er zo moe van, we slikken al extra vitamines, sapjes, fruit... om in ieder geval weerstand op te bouwen. Zijn er meer die hier zo'n last van hebben? En die buikpijn en diaree... kan ik die ook inderdaad steeds weer wat terugkomen?
Ja ik ben nu ook veel meer ziek ( na de bevalling) omdat Isabella van alles meeneemt van de PSZ. Ze ging daarvoor niet ergens anders naartoe dus we krijgen nu alles pas. Maar eigenlijk alleen de verkoudheid virussen. Ik doe er verder niks aan. Ja alleen gezond eten.
ik ben ook vaker 'ziek' meer in de zin van flink verkouden en pijn in de keel. maar zou goed kunnen als je een lage weerstand hebt dat je het vaker krijgt... beterschap iig!
thanks meis.... ja verkouden is hier ook steeds aan de orde. Maar het leek wel alsof we een buikvirus hadden wat steeds een beetje sluimert en dan weer wat op komt zetten. Vandaag voelen we ons allebei weer een heel stuk fitter eindelijk, maar ja we slikken extra vitamines, extra weerstandpillen, we drinken sap en eten veel fruit, dus mag ook wel haha. Vroeg me gewoon af of het kan, want ik kan me soms zo druk maken om niets. Dan denk ik gelijk aan iets ergs, haha. Maar dit gaat ongetwijfeld wel weer over,
Er heerst ook een flink buikvirus.. Mijn dochter had hem, dag erna mijn moeder en ik. 3 weken later kreeg mijn dochter hem weer... Dit keer stak ze haar vader, mijn vader, opa, oma, schoonzus en broer aan.. Allemaal overgeven en diarree...
Heel herkenbaar. Sinds we kinderen hebben zijn we vaker ziek dan ooit, erg lastig ook (en vervelend voor de werkgevers ). Maar ja, je doet er niet veel aan behalve goed gezond te blijven eten en voldoende rust nemen.
Jahoor ook hier regelmatig ziek sinds de kleine naar het kdv gaat. Ook de kleine zelf loopt continu met een snotneusje rond. Afgelopen maand heb ik al 2 keer buikloop gehad. Spugen, diarree en koorts. Erg herkenbaar dus.