Mensen die ervaring hebben met herbalife?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Zijn er hier mendsen die ervaring hebben met herbalife?
    Ik weet dat het duur is,maar ik wil proberen om daar mee te beginnen en daarna misschien over te stappen op sonja bakker om dan echt mijn levensstijl te veranderen.
    Bedankt alvast
    8)

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meid ik heb er geen verstand van maar wil je veel afvallen?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb het wel gedaan en voelde me die tijd super
    moet wel zeggen zodra je weer normaal gaat eten vliegen de kilos eraan
    ze zeggen dat wil je resultaat blijven houden dat je aan de shakes moet blijven

Ik zou zeggen ga lekker aan de sonja dit is prima te doen

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja idd ik ben toen met sonja bakker 15 kilo afgevallen, ik geloof niet zo in de shakes.
    En met sonja bakker ken je meteen je eetpatroon werken.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Herbalife vond ik persoonlijk niks, alleen de tussendoor repen vind ik nog steeds erg lekker

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn man heeft vorige week een proefverpakking geprobeerd van het ontbijt. Hoe hij normaal ontbijt keurde de mdw van Herbalife helemaal af en bij hun ontbijt zou hij gedurende de dag veel minder honger hebben. Niet dus. Voor het gewicht hoeft hij het niet te doen, dus dat heeft ie niet bijgehouden.

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Heb het ook geprobeerd. Ik vond het vies en had ook nog is honger.

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    oke.dat is niet al te positief..
    niemand die er wel echt tevreden over was?
    Ik moet er zeker 25 kwijt.Misschien de eerste 10 met herbalife en dan overstappen zodat ik dus ook echt een ander eetpatroon krijg.
    Niet dat het nu zo beroerd is hoor!
    Nou groetjes ;)

9. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik heb het lang gebruikt. Ik moest aankomen (achteraf spijt) en is dus ook gelukt.
    Nee, je kunt er heel goed mee afvallen maar moet veel shaken om honger te voorkomen.
    Of veel fruit en groente als tussendoortjes eten.
    En ik werd er best wel hyper van.
    Ook ken ik mensen die er een soja-allergie aan hebben overgehouden.

En het is veel te duur eigenlijk.
    Je kunt beter sonja bakkeren veel bewegen, fietsen en lopen vooral, en de snoep en koek laten staan.

(1 voordeel van herbalife: ik heb er mijn vriend aan over gehouden en we gaan deze vrijdag trouwen!) HERBALOVE :)

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ook hier niet echt een super ervaring.
    Wel 9kilo kwijt geraakt, alleen later er 30 bijgekregen!

Ik werd beetje suf van die shakes en vooral die pilletjes die je altijd moet slikken.

Wat ik lekker vond? Die repen, die zijn echt heeel erg lekker, en de thee, die was ook super jammie!

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hier ook zo'n 10 kilo afgevallen en binnen een oogwenk zaten er weer 20 aan :(

Verder is het echt super duur, niet lekker en je veranderd inderdaad niets aan je eetpatroon dus het zit er echt zo weer aan... en je hele leven shakes drinken is ook geen pretje!

12. ik zou ook proberen om je eetpatroon aan te passen... ikzelf heb het nooit geprobeerd, maar wel mijn ex-collega. Eerst ging het super, maar eens gestopt was alles er zo weer bij!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er eigenlijk alleen maar slechte ervaringen mee.
    Ik heb het zelf ( gelukkig ) nooit gebruikt,maar had een oud collegaatje die het gebruikte. viel hier heel erg van af,maar zodra ze er mee stopte kwam ze met dezelfde gang weer aan.
    Ook nog een paar verhalen van familieleden gehoord die met uitdrogingsverschijnselen en aangetaste nieren zijn opgenomen, waarschijnlijk ook door het dieet.

Denk dat het een goed middel is om af te vallen,maar wel slecht voor je lichaam en als je er eenmaal aan begint kom je er niet meer af

( dit zijn mijn ervaringen in de omgeving, er zullen vast ook wel "succes" verhalen zijn )

14. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hier ook geen postitief bericht over herbalife...... Als je zoveel wilt afvallen kun je beter je eetgewoontes aanpassen en sporten. Ik doe nu aan Sonja Bakker en het bevalt me super.

15. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    mijn moeder deed dat ook maar idd zodra ze was afgevallen kwam ze weer aan .

16. Hier ook slechte ervaringen er mee!

De shakes waren vies! En het was duur!

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb het ook geprobeerd. het was duur, vies, ik kreeg er obstipatie van, viel niks af en kwam na het stoppen nog aan ook.

18. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hier ook slechte ervaring, het is ontzettend duur en aan die shakes heb je niets...je houdt gewoon honger en ze zijn vies.....ik heb sonja bakker gedaan...dit beviel beter! ik ben nu ook gestopt met SB en doe het op eigen manier....gewoon gezond eten en beweging en dat gaat goed!

19. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Nou, ben ik dan de enige met een positieve ervaring? Ik heb het een aantal jaren gebruikt en was toen 15 kilo afgevallen (van 73 naar 58 ). Het is natuurlijk even wennen die shakes en het vele water drinken, maar toen ik het eenmaal gewend was, ging het prima!
    Ik vond juist de begeleiding die je er bij moet krijgen heel motiverend. Die begeleiding wisselt wel per distributeur. Ik ben een aantal jaar op gewicht gebleven, toen man ik maar 1 shake meer per dag. De tabletten bleef ik slikken. Maar op een gegeven moment was ik al dat geld betalen wel beu, want het is best prijzig. Toen ik helemaal stopte, ben ik weer 5 kilo aangekomen. Dus dat valt ook wel mee.
    Ik vond het toen een prettige manier van afvallen, want ik ben niet zo'n beweeg-type. Maar als ik nu nog eens af zou willen vallen, zou ik eerder een goedkopere manier zoeken.
    Succes met je keuze en het afvallen!

20. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Toch nog iemand die wel positief is!
    Bedankt voor alle reacties,ik weet nog niet of ik het ga doen.Het is inderddad wel erg duur!
    Groetjes Linda :)

Deel Deze Pagina