Hoi allemaal, wij hebben er al 3 icsi pogingen op zitten en ben me een beetje aan het oriënteren voor de 4e poging. Zal toch wel Duitsland worden. Maar maakt het dan nog uit waar je dan heen gaat? Düsseldorf is dan toch al gauw anderhalf uur rijden en Bocholt ligt toch iets dichter in de buurt. Dit is ook een kliniek, maar word er nog niet veel wijzer van. Kan iemand helpen? Aangezien we het nu ook zelf moeten betalen…
Oh ik wist helemaal niet dat er een kliniek in Bocholt zit. Hoe heet de kliniek? Dat zou voor ons een heel stuk dichterbij zijn dan Nijmegen.
Ik heb het al gevonden! Interessant. Voor nu denk ik niet nodig, maar dit was tijdens de wens voor onze eerste wel erg welkom geweest gezien de belastbaarheid van de reistijd etc.
Weet alleen niet hoe goed ze daar zijn en of ze daar ook uitgebreide onderzoeken doen net als in Düsseldorf
Daar lees ik inderdaad niets over op hun website. Maar je kan vrijblijvend een gesprek aanvragen zie ik, wellicht dat je dat eens zou kunnen doen. Of allicht via een contactformulier/mail deze vragen stellen?
Ja snap ik. Ga ik ook zeker doen. Dacht misschien zijn hier mensen met ervaring. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren
Hi @xxFrummel Ik ben mij ook aan het oriënteren in Duitsland. Morgen hebben wij een eerste gesprek met Düsseldorf (video belafspraak) en eind Augustus een eerste gesprek met Cuypers & Cuypers in Heinsberg. C&C doen ook uitgebreid onderzoek. Daar is alleen een 3 maanden wachtlijst op dit moment. Van allebei heb ik goede verhalen gelezen (hier op het forum onder andere). Maar ik wil zelf ook even kijken waar ik het beste gevoel bij heb. De kliniek in Bocholt ken ik niet.
Volgens mij is Bocholt net als hier in Nederland maar ik heb een mail gestuurd vanmiddag. C&c is voor ons meer als 2 uur rijden. Weet niet of het dat waard is, omdat onze eigen kliniek zegt dat een 4e poging geen nut heeft