Hey iedereen Ik ben deze cyclus gestart met Letrozole ipv Clomid. Ik heb vorige week maandag ovitrelle gekregen voor de eerste keer. En ben dan vanaf donderdag gestart met progesteron. Nu heb ik momenteel helemaal nergens last van. Bij mijn andere cyclussen, met Clomid, had ik constant verschillende kwaaltjes en het gevoel dat ik zwanger was. Nu helemaal niets. Begin dus al weer te vrezen dat het op 20 juni weer negatief gaat zijn. Heeft er nog iemand ervaring met de combinatie letrozole, ovitrelle en progesteron? Kan de progesteron ervoor zorgen dat je geen kwaaltjes hebt? Ik dacht juist dat deze de kwaaltjes zouden verergeren.
Spannend! Kan, maar hoeft niet. Heb 1x progesteron gehad en echt nergens last van gehad. De laatste keer waren mijn kwalen maximaal en was ik zwanger. Dus het zegt helaas niks. @Beheer dit topic mag verplaatst worden naar vruchtbaarheidsbehandelingen ?
Proficiat met jouw zwangerschap! Vind het gewoon wat raar. Meestal ben ik duizelig en ongemakkelijk en nu helemaal niets.