Sorry weer een vraag van mij Wij hebben zo loungeset gekocht voor in de tuin. Zo'n hoekbank met allemaal kussens. Nu ben ik dus op zoek naar iets waar ik alle kussens in kan doen en in de tuin kan laten staan. De kussens nu elke dag in me woonkamer vind ik geen gezicht. En elke dag van zolder naar beneden zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Vooruit wel goed voor de lijn maar toch. Het lekkerste lijkt me gewoon als het in de zomer in de tuin kan blijven en in de winter gewoon binnen. IN de schuur past het ook niet die zit helaas vol en ben bang voor teveel vocht. Je hebt van die kisten maar kunnen niet alle kussens in. Ook wil ik er niet extreem veel geld voor uitgeven en moet ook wel beetje fatsoenlijk in de tuin staan. Kortom meer mensen met zo'n hoekbank? en waar doen jullie de kussens in? Of andere mensen adviezen? heel erg bedankt alvast
Wij hebben zo'n kist die bij de set hoorde gekocht en daar past alles in en is in dezelfde stijl! Alleen was deze niet heel goedkoop moet ik er wel bijzeggen!
Wij hebben dit probleem ook en verder dan deze ben ik nog niet gekomen Royal Patio tuinstoelkussenbox folder aanbieding bij Blokker - details
Na lang zoeken op MP hebben wij zo'n bijpassende nieuwe kussenbox gekocht waar alles net in past. Volgens mij kostte hij zo'n 150 euro en moest ik hem zelf ophalen in Boxtel, maar we hebben er veel plezier van, want nu pak je even snel de kussens en kun je heerlijk buiten zitten. Even goed op de maten letten dat wel, want de meeste boxen waren te klein voor onze kussens.
Ik heb een box bij hornbach gekocht á 120 euro, maar daar past nog steeds niet alles in. Het lange zit- en rugkussen van de bank moet apart in de schuur. De kleinere kussens kunnen trouwens ook maar net in de kist, omdat ze net te breed zijn om ze er plat in te kunnen leggen. En dit is al een megagrote kist... ik had kennelijk een nog grotere moeten kopen. Maar het is op zich wel heel handig om zo'n ding in de tuin te hebben, want je pakt nu veel makkelijker/sneller een kussen, en ze blijven er ook netjes in bij regen etc.
waar heb jij de kist gekocht als ik vragen mag? en hoe duur was die? Heb er op zich bij nader inzien wel wat geld voor over, als maar echt alles erin kan. Want nu zo zonde een leuke loungeset maar zit er zelden op omdat ik te lui ben naar zolder heen en weer te lopen
dat is wel balen dat ook niet alles er in pas. Dat probleem nu ook bij alles wat ik vind. Wil ze echt het liefst allemaal erin hebben.
Heb net het nieuwe Karwei krantje binnen, daar staat een zwarte kunststof opbergbox in. Normaal 44.95 maar met de 15% kortingsticker 38.21 euro.
Het nadeel van boxen is dat ze water van de onderkant binnen laten, dus zorgen dat je ze vrij hebt staan van de grond. Ook passen hier vaak niet de loungeset kussens in. Je kunt ook een paviljoen dr boven zetten als je dr niet zit de gordijnen dicht en anders open, zo kun je het laten liggen en met een goed paviljoen houd je het ook droog
Die box hebben we bij tuincentrum overvecht gekocht! Daar komt onze loungeset ook vandaan en is van dat zwarte wicker! Volgends mij hebben we er 190 euro voor betaald... maar alles past er dan ook in! Dat zijn 7 zit kussens en 8 rugkussens(inclusieef de armkussentjes) Zit een mooie zak in zodat hij waterdicht is!
Ik heb net deze gekocht: Opbergbox Lounge Shed grijs 160X90X118cm Kost 199 euro, maar hij wordt wel gratis thuis bezorgd. En als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je nog eens 10 euro korting. Vrienden van ons hebben hem ook, en hij is echt heel ruim. Alle kussens passen er echt met gemak in, er is zelfs nog ruimte over!
Ik heb net eentje gekocht bij de Welkoop, passen de kussen perfect in, waterdicht en maar 34,95. Hebben 2 formaten, wij hebben de kleine (maar passen wel stoelkussens in), weet niet wat die grotere kost..