ik heb van internet een afbeelding gehaald die ik wilde gebruiken voor mijn geboortekaartje.. toen ik de afbeelding wilde toevoegen bleek hij te klein te zijn en moest ik hem wat uitvergroten waardoor de kwaliteit wat minder werd. weet iemand hoe ik een afbeelding kan vergroten zonder dat de kwaliteit minder wordt??? groetjes chantal
dat kan helaas niet. Je kan de resolutie wel omhoog zetten maar dan verzint het programma er pixels bij en wordt de afbeelding alleen maar waziger....
kun je niet via google naar vergelijkbare plaatjes zoeken?, misschien dat je plaatje op een andere site groter en scherper staat?
Stuur de plaatje naar mij toe, dan kan ik even kijken wat ik op photoshop kan verbeteren. (hoe groot is de geboortekaartje?) Liefs Josje.
Om welk plaatje gaat het? Misschien kunnen we meezoeken naar een betere kwaliteit? Hoe groot zou ie moeten zijn?
Je zit dan inderdaad met je pixels. Kwaliteit verbeteren zal niet gaan. Als je dat plaatje upload op deze website TinEye Reverse Image Search, dan kan je wellicht dezelfde afbeelding vinden in ander formaat.
17 results - TinEye dit is de afbeelding.. ben een beetje creatief geweest dus heb zelf wat dingen weggegumd maar zo moet ie worden dan.. hoop dat jullie het kunnen zien want heb geen idee hoe ik een bestand hier moet plakken. Bedankt voor de website KIT.. kan er helaas niks mee maar wel heel handig.. en mompelientje heb jou ff een prove bericht gestuurd. Bedankt voor het meedenken dames!!
deze is groter http://www.kidslog.nl/uploaded/grotezusdora.jpg edit; is niet dezelfde zie ik deze dan; Kennisgeving voor omleiding