Ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de foto’s, als je de link nog wilt delen hou ik me aanbevolen
Een jaren 30 woning voor 5 ton vind je hier in onze omgeving momenteel sowieso niet. Ja met een oppervlakte van 72 vierkante meter misschien, maar dan houdt het wel gauw op. Zou hier dus alsnog een koopje zijn (er vanuit gaande dat jij meer dan 72 vierkante meter hebt).
Hier het zelfde. En dan moet er eigenlijk alles nog aan gebeuren niet vanwegen esthetisch oogpunt, maar omdat er sinds de jaren 30 ook niks meer aan gedaan is. Hier in de wijk gaan de reguliere rijtjeshuizen van 120m2 vanaf 6 a 7 ton. Gênant gewoon. Een 2 onder 1 kap koop je niet meer onder de 925.000, en dan woon je echt hutje mutje (160m2 en dan een perceel van 250m2 oid). Wij hebben ons huis zo'n krappe vijf jaar geleden voor 375.000 gekocht, de buurvrouw verkocht nu voor 650.000 en die woning is 25m2 kleiner.
Dit klinkt redelijk bekend ☺️, bizar hè? Ongelooflijk hoeveel de prijzen de afgelopen paar jaar zijn gestegen. Wij hebben ons huis ook een jaar of 5 geleden gekocht, en zouden nu de hele woningmarkt niet meer opkomen gewoon.
@bozoe, echt een hele mooie woning! Ik denk dat je hem zo kwijt bent, ben benieuwd hoe het verder gaat!
Nee, die staat nog te koop. Ons bod was wel akkoord (hoogte van het bedrag) alleen ze willen dat we eerst ons eigen huis verkopen ipv voorbehoud verkoop eigen woning. Dus hopelijk is hij er nog tegen de tijd dat onze woning is verkocht
Bij ons huis bedoel je? Die van ons staat er sinds gisteren opz Bij ons beginnen de bezichtiging eind aug in verband met vakantie van de makelaar. Voor dat andere huis staan ook bezichtigingen, hij staat nu al wel bijna 3 maand te koop.
Ons huis staat sinds gisteren op Funda. Er waren binnen een uur 3 bezichtigingen aangevraagd, geen idee hoeveel het er nu zijn. Dat hoor ik maandag denk ik
Ok super, ben erg benieuwd naar het huis waarop je geboden hebt Gewoon voor de leuk hoor ben fundafan en ken de plaats een beetje.
Ik was zelf eens gaan neuzen op funda en jullie hebben een hele mooie woning in de verkoop gezet. Verbazend wat een mooie woning voor een lage prijs. Hopelijk snel verkocht.