Hoe doen jullie dit??

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Een autovraag: we willen graag een nieuwe auto kopen. Geen station maar wel een auto met ruimte in de kofferbak. En zuinig. Hebben jullie een goed idee? En hoe neem je twee kinderen + bagage mee in een wat kleinere auto dan in een station?

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Wij hebben een peogeot 106 dieseltje, erg zuinig.
    Omdat we dus ook met de ruimte zitten hebben we een bagagewagentje voor erachter.
    Als het nodig is, kunnen we daar dus alles in doen en meenemen ;)

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    de beste auto hiervoor en is niet zo duur als je denkt een honda jazz echt een ruimtewonder. Wij rijden er nu al 4 jaar in nooit problemen erg licht onder de 1000 kilo dus lage wegenbelastig en rijdt zonder moeite 1 op 18. Kofferbak is net zo groot als van een golf etc. alleen veel minder duur. Tevens zijn ze erg waardevast waardoor je dus nooit veel afschrijft

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps bij ons gaat er de hond (beagle) + kinderwagen achterin en kinderen hebben meer ruimte achterin dan in welke auto je kan bedenken in die klasse. tevens is het onderhoud trouwens helemaal niet duur. Grote beurt was afgelopen jaar meen ik nog geen 300 euro incl. airco etc.
    Succes hopelijk komen jullie eruit

5. mol81

mol81 Niet meer actief

zj84: bedankt voor de tip! Ik heb direct gekeken en vind het een leuke auto. Goede eerste stap, dank!

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan, vragen pb me gerust

Deel Deze Pagina