Weet je of ze een restschuld zullen hebben? Wij hebben Voor de hoogste bieder gekozen ook al had een andere betere voorwaarden. Maar vanwege onze restschuld hebben we gewoon elke euro nodig. Geldt dat voor jouw verkoper niet heb je misschien geluk! Spannend hoor
Gefeliciteerd! Heb je nog gehoord of jullie de hoogste bieder waren of vooral betere voorwaarden hadden.
Van harte gefeliciteerd! Wat onwijs fijn! Lekker vieren dit weekend!! En nu kun je door alle adrenaline nog altijd niet werken vandaag he?! Ik heb een hele dag toen verprutst door hiermee bezig te zijn hihi.
Heb inderdaad zojuist excuses aangeboden aan leidinggevende voor het feit dat ik heel de dag niets had gedaan. We waren niet de hoogste bieder maar hadden de hoogste gun factor dankzij m'n knaller van een email
Tsja hoort erbij met zulke dingen he 😉. Gelukkig koop je niet elke dag een huis haha. Neem aan dat je leidinggevende wel begrip kon opbrengen ervoor. Fijn dat ze gegaan zijn voor de gunfactor!
Haha, dat heb je netjes gedaan. Tja huis kopen is nu eenmaal een Life event. Super zeg dat jullie dus zo een goede brief hebben gestuurd! Goed het weekend in!
Zo was het bij ons huis denk ik ook.... mooie brief bij het bod gedaan. Proficiat! Maar er werd ons niet verteld of we het hoogste bod hadden. We hadden wel ons huis al verkocht.