Nou ik ben daar ook heel simpel in, degene die het eerst het artikel op komt halen of als 1e daadwerkelijk het geld overmaakt heeft het gekocht. Zo vaak meegemaakt, dat iemand akkoord gaat en dat het dan weer stil blijft. Ik ga het daar niet voor vasthouden. En nee, ik snap ook niet dat je na akkoord nog weer na wilt denken..
Ik snap het wel, heb ook een aantal dingen te koop staan waar op geboden is. Elke keer als ik de bieden mail over dat ik akkoord ga hoor ik niks meer van diegene, of we maken een bezoek afspraak komen ze niet.:S Je had geboden en wou toch nog maar even 2 dagen erover nadenken, bied dan pas als je zeker weet of je 't wilt..denk ik dan
Ik heb het zelf ook bij de hand gehad. Ik had een tafel te koop en iemand had een bod uitgebracht. Toen ik zei dat het akkoord was, bleek dat ze op meerdere tafels had geboden en dus 'een slag onder de arm' wilde houden. Heb haar toen netjes een ultimatum gesteld dat ik voor een bepaald tijdstip die dag graag antwoord wilde en dat ik anders met de volgende verder ging.
Ik had het met een fiets die mocht ik ophalen ik vroeg wanneer komt het je uit? Geen reactie meer ik kijken bij de advertentie iemand had een hoger bod gedaan. Ik dacht laat maar! Krijg ik tijd later weer een mail met wanneer ik hem op kan halen ik terug naar de advertentie bod weg.. Ik dacht echt bij mezelf laat maar! Ging om 5.-
Ik snap je teleurstelling wel, maar vind dat de verkoper gelijk heeft. Ik heb zelfs gehad dat iemand een derde afspraak wilde maken om iets bij mij op te halen wat notabene gratis was en ze twee voorgaande keren niet eens tijdig had afgezegd. Zit je maar te wachten tot diegene komt. Pffff, heb mijn lesje wel geleerd.
Ik geef de verkoper gelijk, je hebt zelf 2 dagen gewacht met reageren omdat je het nog niet zeker wist.
Wat de verkoper van Ts heeft gedaan zou ik ook doen. Wat de rest al zegt...dan doe geen bod Maar wat de vriendin van fleursylvano heeft gedaan vind ik echt niet kunnen. Je hebt toegezegd voor dat bod en je hebt een afspraak staan om het bed te laten ophalen dan moet je dat nakomen. Sommige mensen denken echt dat "we" kunnen heksen niet iedereen heeft direct een aanhangwagen geregeld of iets dergelijks
Sluit me aan bij de rest. Het feit dat jij erover moest nadenken betekent ook dat je er uiteindelijk zelf misschien van had afgezien..dat kan dan weer wel?
Ik zou net als de verkoper met iemand anders in de zee gaan. Als ik niet zeker ben of ik iets wil kopen dan breng ik ook geen bod.
Als je iets ziet waar je nog niet helemaal zeker van weet of je het wilt hebben zet je het toch in je favorieten? Haha mijn favorieten staan vol met dingen waar ik uiteindelijk toch maar op bied of vanaf zie.
Als je een bod doet neem ik aan dat je daar ook achter staat...dus dat 'hele nadenken verhaal' van jou kant kan ik niet helemaal plaatsen. Ik vind het logisch van de verkoper dat hij/zij na twee dagen het product al aan een ander heeft verkocht...MP is nu eenmaal pure handel!
Helemaal mee eens! Zo ontzettend irritant als je als verkoper mailt dat je akkoord gaat met het bod en vervolgens niets meer hoort... plaats dan geen bod.