Bodemloze put

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Sinds ik zwanger ben lijkt het net of ik maar niet genoeg eten krijg. Ik kan de hele dag wel brood eten en nog heb ik een rammelend gevoel.
    Dit is helemaal niet leuk want ik eet ook dingen die ik beter niet kan eten, wil ik straks geen ronde ton worden.

Weet iemand of dit ook nog overgaat? Ik hoop het wel anders weet ik niet waar ik straks eindig met mijn gewicht.

Groetjes Kalush

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Eten, eten en nog meer eten. De eerste 12 weken niet zo ivm met misselijkheid, maar daarna...en het wordt steeds erger!

Wel probeer ik veel fruit te eten, toch net iets beter dat al die heerlijke koekjes, snoepjes etc. die je zo aanstaren in de winkel! (niet dat ik nu niet snoep ofzo...)

En je gewicht? Niet te druk om maken, momenteel zit er bij mij 4,5kg aan, en dat is best netjes voor 31 weken!

Dus lekker aan de aardbeien, meloen, druiven, kersen!

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ooww. jaaaa.. eetten.. Het is bij mij steeds een periode. Maar leuk is anders.. En hier zit nu 12 kilo bij, maar mensen schatten vijf kilo. Dus die kilogrammen zeggen niets hoor. En als je gezonde dingen eet maakt het helemaal niet uit. Fruit, ontbijtkoek, brood, (water)ijsjes!, wortels, komkommer, vis.

4. Niet meer actief

Goh, bij mij is t juist andersom, sinds ik zwanger ben is mn eetlust haast weg. De eerste 3 maanden kon ik geen hap door mn keel krijgen, nu gaat t wel beter, maar nog steeds niet bepaald veel. Ben sinds de zwangerschap 2 kilo lichter, ach ik heb kilo's zat dus kan t wel hebben haha

5. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi, oke.... ik word niet zo vrolijk maar sommige berichten ;) Dacht juist dat het alleen de eerste 12 weken was en daarna niet meer

Sinds zondag heb ik ook alleen maar trek en honger... ik lust alles. Lijkt wel alsof ik zo'n Sultana monster in mijn buik heb zitten.

Wat kun je er tegen doen :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb wel de hele tijd zo'n honger gevoel, maar als ik dan aan het eten ben heb ik na een paar happen geen zin meer en gaat het me tegen staan. Normaal was ik echt verslaafd aan Ben&Jerry's als die bak open ging moest ie op. Nou gister had ik een paar happen op en had ik em dicht gedaan en weer terug in de vriezer. Me vriend schrok dr van haha.

7. Sijke

Sijke Bekend lid

Bij mij is dat met vlagen gegaan, honger of juist niet zo. DIe eerste weken ontwikkelt er wel heel veel bij je kindje, dus lijkt het me ook goed om toe te geven aan je eetlust. Maar dan natuurlijk wel een beetje in gezonde stijl! Afwisselend proberen te eten en gewone eetdingen ipv snoepdingen.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik probeer iedere keer als ik trek heb in wat lekkers gewoon wat druiven of een appel ofzo te eten. Maar ja af en toe wil toch echt iets zoets hebben he!

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tja zo sterk sta ik ook niet altijd in de schoenen om gezonde dingen te eten.. Dat lekkere zoete spul lijken me gewoon te dwingen hun op te eten ;)
    Als ik naar de supermarkt ga kan ik die schappen gewoon weg ook niet voorbij lopen, het is verschrikkelijk gewoon.
    had gehoopt dat het alleen de eerste 12 weken zouden zijn.. helaas niet helemaal goed gedacht!

Dan knabbel ik lekker maar een beetje door :)

Ik heb 1 geluk, mijn man is niet zo'n snoepert dus die laat ik nu maar naar de winkel gaan, maar soms moet ik gewoon en dan ga ik alleen om dát naar de winkel..

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ow meid, zo herkenbaar! ik heb ook de hele dag honger, roep de hele tijd: er is niks lekkers in huis! Misschien help dit: op voedingscentrum staat hoe je verantwoord kan eten ook tijdens jezwangerschap.

http://www.voedingscentrum.nl

11. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Herkenbaar, tusen de misselijkheid door kreeg ik het voorelkaar om de eerste 16 weken 7 kilo aan te komen.....
    Daarna werd het gelukkig wat rustiger en zit ik nu zo rond de 11 kilo ( gok ik, ik weeg me heel weinig, wordt je toch alleen maar depri van)

Het is wisselend hoor ik van velen. sommige komen juist in het begin veel aan, anderen wer aan het eind... Je kan er weinig over zeggen.

Succes

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik voelde me ook zo'n bodemloze put waar ik maar steeds eten in kon blijven gooien. De ergste honger ging trouwens weg bij een week of 15 / 16. Sinds een 2 weken is die trek weer enigzins terug, maar dan de trek in slechte dingen! :oops:

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb het met vlagen dat ik zo veel trek heb zo heb ik dat ik dagen rammel van de honger en zelfs snachts dan wakker word en zo heb ik weer dat ik nergens trek in heb.

14. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Ik heb plotseling ontzettende trek in brood met lekker beleg, terwijl ik normaal altijd meer van de warme hap ben. Maar die ben ik nu na 3 happen al zat en dan mag m'n man de rest op eten!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ow ik heb het ook!
    Een half uur nadat ik het bord warme eten naar binnen heb geschoven krijg ik al weer trek!

16. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Dat heb ik ook, heb ik een heel bord warm eten op en heb het gevoel dat ik uit mijn vel knap, een half uur later sta ik alweer in de kast om eens even te kijken of er nog wat te knabbelen is.. :)

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    haha ik moet er eenlijk wel om lachen echt zo herkenbaar
    inderdaad als net je avondeten bezig is met verteren krijg je erna weer honger
    moielijk.. want ik kan ook vaak de zoetigheid niet katen staan
    ik heb wel nog steeds maatje 36, maar met verloop van de weken vrees ik ook voor mn gewicht
    mja het hoort er nu eenmaal bij, vaker op een dag probeer ik ook fruit en veel brood te eten, wat moet je anders

Groetjes dreams

Deel Deze Pagina