Costa Brava eind september

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Elin78, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Wie is er weleens eind september aan de Costa Brava geweest en hoe was toen het weer?
    Ik begrijp dat je dan wel een beetje geluk moet hebben en rekening moet houden met wat minder weer, maar ben benieuwd naar ervaringen.
    We willen wat uitstapjes maken, beetje wandelen en een keer naar Barcelona. Wij hoeven geen week te zonnen, maar een paar keer zwemmen zou wel leuk zijn uiteraard.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

eind van september ben ik er eigenlijk nooit geweest, wel tot de helft van september en het viel toen erg op dat het seizoen echt afgelopen was daar werd steeds stiller, de dorpjes de camping (veel sluiten er ook de 1 na laatste week van september) het weer werd na de 10 van september echt minder veel bewolkter koudere nachten veel wind onweer frisser.

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wij wonen in Barcelona en september is nog best een mooie maand, maar kan inderdaad ook wel een regenbui bij zitten.
    Vorig jaar waren mijn ouders eind September aan de Costa Brava en ze hebben van de 8 dagen wel 5 dagen op het strand gelegen.

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden.
    Je moet een beetje geluk hebben dus.
    Ga eens kijken wat ik kan vinden.

Deel Deze Pagina