Eindelijk, ik ben er weer! Op 1 februari om 10:12 is ons zoontje Bodie geboren. Ik ben in het ziekenhuis bevallen, omdat Bodie in het vruchtwater had gepoept. Hij met koorts ter wereld gekomen, en is gelijk meegenomen door een kinderarts. Grote paniek bij ons natuurlijk, en we hoorden dat hij 7 dagen in het ziekenhuis moest blijven omdat hij mogelijk een infectie had opgelopen. Nader onderzoek wees uit dat hij inderdaad een bacterie in zich had (niet duidelijk hoe dat gebeurd is, maar het gebeurt vaker hoorden we) en daarom moet hij 7 dagen aan de antibiotica. Ik mocht tot vanmorgen blijven, en ben nu eigenlijk net thuis. Donderdagochtend mogen we Bodie ophalen, dus vandaag en morgen zullen we nog wat heen en weer moeten gaan om te voeden. Maar het gaat uitstekend met hem, daar zijn we erg blij om! Hij is helemaal te gek!
Van harte meid! We hebben je wel gemist hier, we dachten al wel dat je aan t bevallen was. Geniet lekker van jullie zoontje alleen balen dat hij nog in t ziekenhuis moet blijven.. Maar t is voor zn eigen bestwil hè!
Jaaaaaaaaaaaaa Daar isse dan toch! Van harte met je heerlijke mooie ventje meid! Nog ff geduld en dan is Bodie thuis!
Gefeliciteerd met de geboorte van Bodie(leuke naam trouwens)! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar gelukkig gaat t goed met hem. Leuke foto in je album, wat een lekker ventje zeg!
Gefeliciteerd meid! en och wat een mopje Geniet van je kleine man. Nog ffies en hij mag mee naar huis
Hee ik zat al op je bericht te wachten ja Jammer dat 'ie nog even in het ziekenhuis moet blijven maar ontzettend fijn dat het nu weer beter met hem gaat... enneh, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van Bodie! Fijn dat je niet zo ver overtijd bent gegaan! Ik hoop dat Bodie snel mee naar huis mag zodat jullie thuis lekker samen kunnen gaan genieten!
Gefeliciteerd. Vervelend dat hij nog eventjes in het zkh moet blijven [weet helaas hoe het voelt], maar nog eventjes en dan lekker genieten.