Hallo Meiden! Ik wil even vertellen dat ik mama ben geworden! De bevalling kwam geheel onverwachts. Nova is namelijk 12 weken te vroeg geboren! Ze is 37 cm klein en woog bij haar geboorte 1340 gr. Ze ligt in het MMC in Veldhoven op de NICU (Neonatolgisch Intensive Care Unit) maar ze maakt het goed. We zijn erg trots op onze kleine meid. Ze is een echte vechter! Ze is op dit moment stabiel en daar zijn we erg blij mee. Het is niet niks om een kindje ter wereld te brengen wat 3 maanden te vroeg is. Maar we genieten elke dag van haar! Ze heeft een bos met donker bruin/zwart haar en een bruin huidje (mama is een indo!). Ze is erg mooi! Mocht ik een mooie foto van haar hebben en ik ben thuis dan plaats ik deze hier op de site. Op dit moment verblijf ik in het Ronald Mc Donald huis en dat bevalt ook erg goed. Mag ook elk minuut van de dag bij haar zijn. Heeeeeeeeeerlijk zo'n klein wondertje! Ik hou jullie wel op de hoogte! Liefs Shir
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje, 3 maanden is idd niet niks. Geniet van je meisje en straks natuurlijk helemaal als ze naar huis mag!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ik ben blij om te lezen dat ze nu stabiel is, en ik hoop echt dat ze snel naar huis mag, en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie spruit.
Allereerst hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Nova! Geniet goed van jullie meisje he! Op 3 februari is onze dochter Benthe na 25 + 5wkn geboren en verblijfd momenteel ook op de NICU na een zware tijd is ze nu stabiel en gaat ze de goede kant op! Benthe is ook dysmatuur en was met haar geboorte was ze 520 gram en een kleine 30 cm! vind je het mischien leuk om te mailen ? en heb je al eens op www.prematurenforum.nl gekeken ? Groetjes Annemarie mv Janelle , Juliën & Benthe
ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie meiske was wel even schrikken zeker , maar ben blij dat ze het zo goed doet geniet maar fijn van haar
gefeliciteerd met de kleine Nova (wat een prachtige naam trouwens). Ben blij te horen dat alles goed gaat. geniet er maar lekker van.
Van harte meid. Ik hoop dat ze het zo goed blijft doen en dat jullie snel met z'n allen naar huis toe mogen.
Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles zo goed blijft gaan en dat ze snel mee naar huis mag!
Allemaal erg bedankt voor de felicitatie's! Het gaat nog steeds de goede kant in en wie weet mag ze eind deze week richting een ziekenhusi dichterbij huis! Weer een stap in de goede richting..... Hopelijk gaat het en blijft het zo! Liefs Shir