Las net dat de dochter van Michael Jackson een zelfmoordpoging heeft gedaan en nu in het ziekenhuis ligt en haar polsen heeft doorgesneden Gisteren twitterde ze nog: Yesterday all my troubles seemed so far away..now it looks though there here to stay..
Wat vreselijk! Ik vind het niet gek dat ze deze gedachten heeft eerlijk gezegd.. alles is over de rug van de kinderen gegaan imo.
Ben altijd een grote Michael Jackson geweest en nu nog, kan me voorstellen dat het allemaal ontzettend moeilijk is voor die kinderen al die heisa en roddels die nog steeds de ronde doen
Met die familie als achter grond verbaast het me ook eigenlijk niks. Ze ruziën tussen de kinderen door. Worden op gevoed door een oma die te oud is om nog op te voeden. ( liefde kan een ouder iemand altijd geven) Maar het is familie strijd met strijd.. Geboren worden bij je vader. Hoe het met de moeder zit weet niemand precies maar denk ook ze is een meisje dat ze een echte moeder figuur mist. Het zijn kinderen die nooit normaal hebben kunnen opgroeien. Vader verknipt ( king of pop) zeker maar echt verknipt. Overleden aan overdosis. Alleen maar ellende. Zal me niks verbazen als ze straks ook met drugs en alles in aanraking komt.. Ect ect. Voor nu hoop dat ze het juiste doen voor dit meisje maar hebt daar een hart hoofd in.
Wow al 4 jaar geleden, En hoezo haar moeder? Die is toch altijd buitenbeeld gebleven en nu praat ze over haar dochter? Of zie ik dat verkeerd, ik hoop dat dat meisje goede hulp gaat krijgen, zodat ze weer wat zin in het leven krijgt.
yup 4jaar geleden alweer. weet nog goed dat hubby de uitvaart van michael zat te kijken toen ik lag te puffen op de bank
Vind het niet raar als je tot 4 jaar terug compleet buiten de media en de rest van de wereld gehouden werd en zo beschermd en afgezonderd opgevoed bent en je in een gat valt waarbij ineens blijkt wie je vader voor de rest van de wereld was en je in een wereld en opvoeding terecht komt die misschien wel lijnrecht tegen over die van je dode vader stond.