Ik kom jullie even een vraag stellen waar een van de velen hier vast een antwoord op kan geven (hoop ik) Ik zit er aan te denken om van die 'plastic zakken' te kopen waar je de lucht uit zuigt (met een stofzuiger bijv.) waar je bijv. kleding in kunt doen zodat het minder ruimte inneemt,in mijn geval, in mijn koffer. Geloof dat ze vroeger bij tell sel te koop waren maar daar zie ik ze niet. Ik weet ook niet hoe het heet dus dat is ook moeilijk zoeken. Weet iemand waar ik deze wellicht aan kan schaffen en of het eigenlijk ook daadwerkelijk wat uitmaakt qua ruimte. Ik heb zo enorm veel in mijn koffer dat als dit echt scheelt in ruimte ik ze MOET hebben Wie o wie?
Mijn schoonzusje kwam twee jaar geleden met de vraag of ik haar babykleding wilde hebben. Nou ja, waarom niet, genoeg opslagruimte. Die zaten in twee hele gekke zakken. Nu heb ik dit weekend er is doorheen zitten pluizen, en er zat veel meer in dan ik dacht...inderdaad leeggezogen door de stofzuiger, echt super! Waar je ze kan kopen, geen idee...
hhm ik heb destijds bij Kruidvat van die zakken gekocht maar ja dat was een aanbieding. Let overigens wel op dat je koffer zwaarder wordt omdat je er dus meer in gaat doen. Onze koffer was ook te zwwar. Gelukkig hoefde we niet bij te betalen omdat we paddy pasjes hebben maar goed let daar wel op.
Hoi Gulay. Die zakken heten gripzakken. Ff snel gegoogled en kom dan o.a. hier op uit: http://www.goedgebruikt.nl/index.php?cPath=1 Succes!
Dank jullie wel.. Ik zal eens kijken wellicht staan ze op marktplaats ook wel te koop. Wat betreft het gewicht..ik weeg mijn koffers altijd van te voren. Ik ben namelijk bekent met bagages met overgewicht haha heb eigenlijk altijd overgewicht.. Gelukkig mag ik voor Eslem ook 10 kilo meenemen.. De enige naam is gripzakken?
volgens mij zijn die gripzakken het niet hoor. Dat zijn van die zakjes waar je spulletjes in doet en dan soort van dicht kunt maken maar niet om het lucht uit te halen..
http://www.telsell.nl/shopping.asp?UID= ... N=PR33841# Maar ze leveren niet zo snel. Duurt 3 weken geloof ik.
shitt balen dat is precies wat ik zoek maar ik ga woensdag weg..ik heb het dus voor woensdag nodig Ik heb op marktplaats gekeken maar onder die naam staat er niets.. Wellicht bij de kijkschop ofzo..maarja dan is het ook vast weer onder een andere naam..heb toen al eens op de site gekeken maar kon het niet vinden..dacht me wel te herinneren dat ze het daar hadden..
houd er wel rekening mee dat als je die zakken koopt waar je een stofzuiger voor nodig hebt dat je ook een stofzuiger nodig hebt als je weer naar huis gaat. ik had die zakken toen bij kruidvat gekocht en ze werken super, je moet er alleen geen kussens in doen die overleven het niet (de mijne in ieder geval niet) maar veel succes en een fijne vakantie!
ik heb ze ook van de kruidvat, mijn moeder had ze volgens mij bij de action... en ik weet dat blokker ze ook heeft/had. kijkshop heeft ze inderdaad ook, maar daar zijn ze een stuk duurder. ik zou eerst naar de andere winkels gaan. en idd, houd er rekening mee dat ze met een stof zuiger weer vacuum gezogen moeten worden. (voor op je vakantie)
Ze verkopen ze bij de OTTO en ze heten Space Bags Kijk maar: http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enf ... eNo=482864
die stofzuiger is geen probleem ik ga van nederland gewoon naar mijn huis in turkije hihi Ik hoorde ook via iemand dat ze het bij de marskramer hebben ik ga ze even bellen vandaag of ze het echt hebben.
Die zakken waar ik de link van heb vermeld kun je met de hand gewoon leegduwen en dan zuigt ie vacuum. Geen stofzuiger nodig dus. En mijn kussens kwamen er als nieuw uit Ik neem ze altijd mee op vakantie, vind ze vooral ideaal voor de wintersport. Zouden ze echt nergens anders nog te koop zijn ? Ik heb ze destijds via die link gekocht maar ik had ze niet zo snel nodig toen. Suc6 nog met zoeken !
Ik heb ze gevonden bij de marskramer! Mijn moeder gaat ze zo even halen had gebeld Hoop dat het wat is hehe..
heb ze hoor! Alleen zijn ze niet voor in de koffer eigenlijk..veels te groot dus ik ga toch nog even kijken of ik koffer formaat ook nog kan vinden.