Haha misschien stomme vraag.. maar is het om je buikspieren te trainen ofzo? Ik ken het eigenlijk niet. Ik heb een redelijk buikje terug gekregen na de bevalling door geen werk meer te hebben en weinig beweging. Dus zou dit helpen?
Ik heb ook die blauw met oranje! (new Body ofzo) Wel met de elastieken heupgordel en waarschijnlijk daardoor nog geen blauwe plekken. Mij lukt het de ene keer beter dan de andere om 'm hoog te houden. Ik heb het gisteren tijdens het songfestival weer staan doen voor de tv, haha. Leuk met die muziek erbij! Is het trouwens de bedoeling dat je steeds van richting wisselt? Want ik kan het de ene kant op veel beter dan de andere kant op! Schoenen aantrekken is trouwens wel handig, want het doet flink zeer als de hoepel op je tenen valt!
Zover ik weet mag je het niet doen als je zwanger bent, zowieso altijd je HA hier over berichten ( stond in een folder )
tip, met 1 voet naar voren en de ander naar achter, zo sta je een beetje schuin... slecht dat er scheuren in zitten, zou ik zeker over mailen
Toch vraag ik me af he, is dit nu wel zo gezond en goed voor je buik? Breng je geen inwendige schade aan bijvoorbeeld? Ik heb het gisteren gedaan en het geeft best veel impact, nu deed het niet zo zeer, maar het masseerd gigantisch en s'avonds toen ik mijn buik bekeek zat/zit me er toch een grote blauwe, paarse etc plek in mijn zij, alsof ik mishandeld ben
Nou dat schattige vlekje bij jou (op de foto) stelt niks voor vergeleken met die mishandel blauwe plek in mijn zij
En ik heb me toch een spierpijn vandaag! Haha, dat is dan wel een goed teken maar niet gehoelahoept en geen touwtje gesprongen want ik voel elk spiertje bij mijn buik.
ik heb m ook gekocht de magnetische versie (en net een topic geopend ,zag deze niet) ik heb er 25,- voor betaald in de winkel hier en kon m eerst testen moeilijk en pijnlijk maar ik ga over 2 weken er toch mee aan de slag.. (moet ivm medische redenen nog even wachten) maar blauwe plekken ,tjee dat valt toch wel vies tegen dan
Het viel inderdaad wel even tegen en heb toen direct overwogen om te stoppen maaaaaar ik ben door gegaan en nu dat het goed gaat is er niets aan de hand en gaat het goed ... Je moet dus wel even op de tandjes bijten
Ik zie nog niets maar voel wel de spieren in mijn buik, moet ook eerlijk bekennen dat ik de afgelopen twee dagen weer heerlijk uitgebreid heb zitten BBQen hihihih Ze zeggen dat je pas na 3 weken resultaat kan zien .. Ben nu met week 2 bezig
Met af en toe laten vallen wel ja maar niet non stop 10 min. Niet omdat het te zwaar is maar meer omdat ik soms die hoop niet draaiend kan houden hahahah
Ik heb het nog maar 1x gedaan en ben nu pas de spierpijn bijna kwijt. Spierpijn was zo erg dat zelfs opstaan van liggen naar zit moeilijk ging Ik wil het nu langzaam opbouwen maar moet het ook nog onder de knie krijgen. Wel nog mailen naar dat bedrijf want hij zit na 1 x gebruiken vol scheuren
ik heb dezelfde als babybergen en net binnen, gelijk geprobeerd. wij hebben deze: https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela%20Hoep%20hoepel%20Hula%20Hoop%20MAGNETIC/42 ik hield hem gelijk mooi hoog, maar na 2 minuten toch maar gestopt, aagezien je het moet opbouwen, ik voelde het wel die noppen, haha.