Body Hoop, waar te bestellen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Het is wel verslavend trouwens, haha

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha misschien stomme vraag.. maar is het om je buikspieren te trainen ofzo? Ik ken het eigenlijk niet.
    Ik heb een redelijk buikje terug gekregen na de bevalling door geen werk meer te hebben en weinig beweging. Dus zou dit helpen? :D

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb ook die blauw met oranje! (new Body ofzo)

Wel met de elastieken heupgordel en waarschijnlijk daardoor nog geen blauwe plekken. Mij lukt het de ene keer beter dan de andere om 'm hoog te houden. Ik heb het gisteren tijdens het songfestival weer staan doen voor de tv, haha. Leuk met die muziek erbij!

Is het trouwens de bedoeling dat je steeds van richting wisselt? Want ik kan het de ene kant op veel beter dan de andere kant op!

Schoenen aantrekken is trouwens wel handig, want het doet flink zeer als de hoepel op je tenen valt!

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Zover ik weet mag je het niet doen als je zwanger bent, zowieso altijd je HA hier over berichten ( stond in een folder )

5. kippiekip

tip, met 1 voet naar voren en de ander naar achter, zo sta je een beetje schuin...

slecht dat er scheuren in zitten, zou ik zeker over mailen

6. kippiekip

Stomme vrgen bestaan niet :D

Het is idd voor je buik ;)

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Toch vraag ik me af he, is dit nu wel zo gezond en goed voor je buik? Breng je geen inwendige schade aan bijvoorbeeld? Ik heb het gisteren gedaan en het geeft best veel impact, nu deed het niet zo zeer, maar het masseerd gigantisch en s'avonds toen ik mijn buik bekeek zat/zit me er toch een grote blauwe, paarse etc plek in mijn zij, alsof ik mishandeld ben :(

8. kippiekip

Dat had ik ook de eerste twee dagen Bloem, nu ik een paar dagen verder ben heb ik nergens last van.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou dat schattige vlekje bij jou (op de foto) stelt niks voor vergeleken met die mishandel blauwe plek in mijn zij ;)

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En ik heb me toch een spierpijn vandaag! Haha, dat is dan wel een goed teken ;) maar niet gehoelahoept en geen touwtje gesprongen want ik voel elk spiertje bij mijn buik.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hmmmm werkt dit echt? Ik wil van mijn flubber af

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb m ook gekocht de magnetische versie (en net een topic geopend ,zag deze niet)

ik heb er 25,- voor betaald in de winkel hier en kon m eerst testen
    moeilijk en pijnlijk maar ik ga over 2 weken er toch mee aan de slag..
    (moet ivm medische redenen nog even wachten)

maar blauwe plekken ,tjee dat valt toch wel vies tegen dan :$

13. kippiekip

Het viel inderdaad wel even tegen en heb toen direct overwogen om te stoppen maaaaaar ik ben door gegaan en nu dat het goed gaat is er niets aan de hand en gaat het goed ... Je moet dus wel even op de tandjes bijten ;)

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    En wie heeft er al resultaten?

15. kippiekip

Ik zie nog niets maar voel wel de spieren in mijn buik, moet ook eerlijk bekennen dat ik de afgelopen twee dagen weer heerlijk uitgebreid heb zitten BBQen hihihih

Ze zeggen dat je pas na 3 weken resultaat kan zien .. Ben nu met week 2 bezig

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Hou je het ook al 10 min vol?

17. kippiekip

Met af en toe laten vallen wel ja maar niet non stop 10 min. Niet omdat het te zwaar is maar meer omdat ik soms die hoop niet draaiend kan houden hahahah

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb het nog maar 1x gedaan en ben nu pas de spierpijn bijna kwijt. Spierpijn was zo erg dat zelfs opstaan van liggen naar zit moeilijk ging ;)

Ik wil het nu langzaam opbouwen maar moet het ook nog onder de knie krijgen.

Wel nog mailen naar dat bedrijf want hij zit na 1 x gebruiken vol scheuren :(

19. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
  20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Krijgen we straks ook voor en na foto's dames? ;)

Deel Deze Pagina