Ow.. dat wist ik helemaal niet. Dan gaat de hoelahoep nog even de schuur in voor een paar weken. Mijn kraamverzorgster gaf juist aan dat ik hiermee mocht beginnen, als ik het maar langzaam aan opbouw. Bedankt.
mm nou pin me er niet op vast hoor, ben geen deskundige maar ik dacht dat dat gold voor alle buikspieroefeningen.. misschien weten de anderen er iets meer over?
@sabrina: het doet zeker zeer in het begin, maar dan moet je of echt doorzetten, of zo'n elastische band kopen die je onder je kleding doet. hier bijt ik even goed door en nu op dag 4 heb ik al een stuk minder pijn, dus je moet er echt gewoon aan wennen. wie mooi wil zijn moet toch pijn lijden. als ik meet zoals ze op internet zeggen zit ik op 95cm.... maar dat is dus niet op het breedste gedeelte, dan zit ik op 105 cm met mijn buik en teugels, hahaha.
Dank je wel lean. Dan gaan we even doorbijten als ik ga starten, want ik hoorde dat je de eerste zes weken geen buikspieroefeningen mag doen na de bevalling. Dit ga ik voor de zekerheid eerst nog eens navragen. Groeten, Sabrina
net heel eigenwijs op dag 4 al 10 minuten staan hoopen. heb wel blauwe plekken, maar doet geen pijn gelukkig. hoopen zelf doet ook geen pijn meer, had zo nog wel kunnen blijven staan hoopen, maar aangezien je rustig moet opbouwen maar gestopt, haha. qua centimers, ik ben wel ongi trouwens, dus dan is mijn buik altijd wat meer opgezet, dus hoop volgende week wat minder cm's te hebben, haha.
hoe gaat het meiden?? hier vandaag weer 10 minuten, gaat super! vanaf volgende week wil ik het gaan verhogen, maar eerst moeten de blauwe plekken weg, hahaha.
Ik hoop ook nog steeds, kan het nu ook de andere kant op, jeejjjjj Maar superlang hooghouden lukt nog niet hoor, ook sta ik heel verkrampt op mijn benen, haha. Wel doet het in de zij na een tijdje nog zeer omdat ie daar over een vet hobbel gaat haha, daar had ik toen ook die mega blauwe plek in het begin. Vind het echt leuk om te doen ook en het voelt na die tijd ook lekker aan de buikspieren.
hier ook giga blauwe plekken, bijna helemaal van de ene zij naar de andere zij, haha, oepsie vandaag weer 10 - 15 minuten hoopen, ik denk onder gtst, als de kids op bed liggen of als ze vanmiddag even op bed liggen.
hier na 6 dagen niks te hebben gedaan, gisteren 25 minuten gehoepeld. ging prima, geen pijn meer. wel kan ik maar 1 kant op hoopen, andere kant lukt me niet, haha. ik ben benieuwd of ik weer blauwe plekken krijg, ze waren namelijk net weg na die 6 dagen
Ik heb een weekje overgeslagen, want ik was weg met vriendinnen, maar vandaag heb ik het weer opgepakt. Tot nu toe deed ik het met de elastische band om, maar nu kan ik zonder en ik zie geen blauwe plekken (maar dat kan nog komen natuurlijk...) Ik ga morgenochtend m'n omvang weer eens meten. Ik was 97 op m'n breedste punt, maar nu ongesteld en een week lang biertjes en snoepen en chips enzo, dus het zal me niks verbazen als er cm's bij zijn gekomen. Vanaf nu m'n best weer doen!!