Kunnen jullie mij ook helpen. Tot overmaat van ramp heb ik mijn vriend getrokken met lootjes. Ik wil er iets in zetten over een evt tweede kindje.(mijn wens hij twijfelt) En iets over dat hij dibgen zegt maar wat anders bedoelt(bv bij mn pa mokkakoffie krijggen en zeggen dat die het lekker vind maar op weg naar huis dan tegen mij klagen dat hij het niet lekker vind ) Loop al drie dagen te denken en kom niet verder dan sint en piet zaten te denken wat ze jou zouden schenken
Beetje onduidelijk.. En ik denk ook niet dat het een erg gezellig gedicht word als je het gebeuren er in wilt zetten wat daar staat. Want eigelijk is hij dus een beetje hypocriet zoals ik je tekst lees
Het moet juist edn grappig gedicht worden. Meer om een beetje te plagen. Diy doet hij bij mijn broertje ook altijd nml
Sint zat te denken Over de ruimte in je leven Die je met alle gemak Aan een 2e baby zou kunnen geven Daar kun je dan op letten Met iets waarvan je zegt "Dat vind ik toch zo lekker!" Al meen je dat niet echt Even uit de losse pols.