Gezichtsepilator

Discussie in 'De lounge' gestart door Vitamientjuh, 18 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een gezichtsepilator. Ik twijfel of ik er 1 moet aanschaffen. Il heb niet veel gezichtsbeharing, maar zo nu en dan epileer ik met een pincet wat verdwaalde haartjes.
    Ik wil dus weten of het de haartjes er echt uit trekt en of je meer kans hebt op ingegroeide haren, dat wil ik dus echt niet op mijn gezicht haha.

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik gebruik mijn normale epilator voor mijn gezicht. Je hebt er een speciaal opzetstukje voor, maar die gebruik ik nooit.

Bij mij worden de haren er wel echt uit getrokken en ik heb geen last van ingegroeide haartjes etc. Vind het resultaat ook mooier/beter dan met een pincet. Plus je bent veel sneller klaar.
    Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het uiteraard niet, alleen voor m’n “snor”

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  3. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Gebruik je gewoon zo'n brede? Die heb ik ook, maar zou het niet durven om 'm op mijn gezicht te gebruiken haha. Ik zie allerlei horrorbeelden voor me. Zal wel tussen m'n oren zitten :rolleyes:. Ik denk wel dat t hetzelfde idee is. Alleen is een gezichtsepilator wat smaller. Bedankt voor je reactie iig.

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  4. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik gebruik ook een normale braun epilator, met zo'n speciaal opzetstuk voor gezicht. Werkt perfect.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  5. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Die van mij heeft helaas geen opzetstukje voor het gezicht. Wel dom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht, ik heb de braun nu een paar maandjes.

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik gebruik gewoon dat brede deel hoor, nog geen horror-taferelen gehad in de badkamer haha

Deel Deze Pagina