Ik ben al jaren voornamelijk meelezer hier. Waait een beetje op en neer van wel/ niet zwanger of een jonge kindje hebben hoe vaak ik hier kom. Maar 1 persoon valt me hier altijd op. Reageert altijd overal op. Is met iedereen betrokken. Opent leuke topics. Ik vind het altijd leuk om haar reacties te lezen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn, om dit neer te pennen. Gossipgirlxoxo heb ik het over!! Ik vind er wel meer leuk hoor, maar zij staat met stip op 1. Wie is jouw leukste persoon op zp?
@GossipGirlxoxo je krijgt je eigen "veer in de poepert" topic Ik zou niet zonder @Iertje81 's reacties kunnen hier.
Als ik echt een leukste moet kiezen dan @Cindy1977 Haar reacties maken me 9 vd 10 keer aan het lachen door haar manier van schrijven. Ze heeft echt een gigantische portie humor en daar hou ik van.
Ik heb geen één absolute favoriet. De één heeft leuke humor, de ander is weer goed in leuke topics openen en weer anderen reageren altijd zo aardig. Dus nee, kan niet kiezen.
Dat was niet mijn bedoeling voor deze topic. Gewoon meer als een opsteker. Een soort en met van virtuele lintje. Zij is heel vaak degene die aanbiedt om iemand te helpen met oppassen bijv, of wat Ik ook vaker heb gelezen dat ze mensen aanbiedt iets op te sturen naar ze. Ze heeft als niet-moslima een topic geopend om moslims een fijne ramadan te wensen. Dat soort dingen. En dan mag je ook weleens een opsteker.
Ik voelde me verplicht te kiezen maar hier ben ik het wel mee eens. Sorry @Cindy1977 En ik moet bekennen dat ik dit soort topics eigenlijk ook niet leuk vind.
Ik vind het vooral topics van kleuterniveau. Wie vindt jij het leukste? Nee, ik niet, want ik vind.... het leukste want bla bla. En dan volgt er meestal een soortgelijk topic met de openingszin: Naar aanleiding van het topic, wie vindt jij het leukste, was ik benieuwd wie jij het stomste vindt. Ik vind.....het stomste, want.... En in al dit soort topics loopt het meestal weer uit op bekvechten. Heel gezellig allemaal
Ik ook niet, maar ik vraag mij af of je zo'n topic opent 'gewoon' omdat je wil kijken wie wie het leukste vindt.