ik heb de babyhuid olie van neutral voor de droge huid en bodylotion van kruidvat ik doe dit ook altijd in het gezicht. maar nu heb ik gehoord van iemand dat dit niet zou mogen klopt dit ?
Nou dat is raar daar heb ik nooit van gehoord,ik doe dit ook bij mijn kleine. Misgien dat ze iets anders bedoelen?
hoi ja ik vid het ook heel vreemd. ik was namelijk in de winkel om producten van neutral te kopen en vroeg toen advies hier over aan de verkoopster en een vrouw die hoorde het advfies over de producten en ging toen een gesprek met mij aan toen de verkoopster weg was en ze zei doe jij dan ook deze prducten op het gezichtje ( dit hoorde ze mij tegen de verkoopster vertellen ) ik zei ja.toen zei ze dat dit niet goed zou zijn voor de baby,s als je bodylotion of huidolie ook in het gezichtje doet
Geen idee Nancy....maar heeft Sem dan ook zo'n droge huid en werkt die olie goed ervoor? Yaeda heeft namelijk ook enorm droge huid en heb voor haar nu vernix-creme van de zwitsal
En waarom dan niet? Zitten er misschien stoffen in die ze niet via de mond binnen mogen krijgen, wat misschien gebeurd als ze hun handjes steeds afsabbelen. Snap anders niet waarom het niet zou kunnen.
ik geloof dat het idd te maken heeft met het feit dat ze het zo in hun mondje kunnen krijgen, olie mag bv ook niet op de handjes vanwege het sabbelen. joyce