Bodylotion met zelfbruiner erin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linn84, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik vraag me af of je dit mag gebruiken tijdens je zwangerschap...
    Of tja, mogen vast wel, maar is het aan te raden? Heb niet zo'n zin om onder de vlekken te zitten :D
    Ben heel erg blank van mezelf en gebruik normaal gesproken dit spul om toch een beetje gezond voor de dag te komen.. ;)

2. als je er ervaring mee hebt kan het denk ik wel.. zelf een paar keer geprobeerd maar ik krijg altijd OF vlekken, OF oranje handen etc :p Dus ik houd het voorlopig maar veilig om de normale buik en borstencreme :D

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het tijdens mijn vorige zw gewoon gebruikt, is geen enkele waarschuwing over te vinden... bij mij werkte de lichtste variant van dove heel goed!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zat te denken deze te kopen!:D Hoelang moest je smeren voordat je een beetje een kleurtjes kreeg en word die niet orange??:p

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik krijg er een gouden gloed van op mijn huid, en al meteen naar 1x smeren! :)
    Denk wel dat 't bij iedereen anders is...

Volgens mij mag je het gewoon gebruiken hoor!

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik gebruikte ook altijd die lichte van Dove. Gewoon om de dag helemaal insmeren. Alsof het bodylotion is, maar dan wat beter uitsmeren. Ik kreeg er een heerlijk kleurtje van. Kreeg ik niet meer steeds opmerkingen van "goh, jij hebt de zon ook al jaren niet gezien zeker?" terwijl ik dan al bruin was voor mijn doen ;)

Ga het gewoon proberen! Thnx :D

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dit is niet schadelijk voor je kindje, het geeft namelijk alleen een laagje op je huid. Het doet verder niks met je pigment zelf.

De reden waardoor het kan gaan vlekken is als je wat vervelt bij een droge huid bijvoorbeeld. De crème pakt niet op de dode huidcellen, waardoor het een vlekkerig effect kan geven. Aanrader is dus om van tevoren eerst even goed te scrubben voordat je het opsmeert :)

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja, ben ook niet bang dat het effect heeft op onze Uk, meer dat het pigment in m'n huid er raar op gaat reageren waardoor ik zal veranderen in een soort van giraffe :D

Zelfbruiner vlekt meestal wel snel, dat spul moet je echt mee uitkijken, maar met de bodylotions heb ik echt goede ervaringen. Gewoon de lichte variant en niet te dik smeren...

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Volgens mij doet je pigment niks met dat spul verder, dat is alleen als je echt zou gaan zonnen. Dus dat zal vast wel goedkomen :)
    Je kan het ook eerst eens proberen op een klein stukje van je been bijvoorbeeld, en de volgende dag kijken hoe het eruit ziet. Mocht het toch helemaal niks zijn, dan ziet niemand dat verder, hihi!
    En inderdaad, die bodylotions zijn wel wat fijner ja. Niet zo 'heftig' bruinend als de zelfbruiners.

10. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap Dove zelfbruinende crème gebruikt. Weet niet meer welke, maar niet de lichtste. Na 2 of 3 keer smeren had ik een mooie gloed. Ik heb geen last gehad van vlekken of strepen, was er erg tevreden over. Als t weer echt lente wordt, ga ik er weer mee smeren!

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik ga smeren haha! Klinkt ook wel logisch inderdaad dat het niets met je pigment doet ;) ...
    Heb helemaal de lente in m'n bol :D Tijd voor een kleurtje! :D

12. Chai

Chai Niet meer actief

Die lichte van Dove is inderdaad echt een aanrader.
    En een goede bronzer powder kopen voor je gezicht voor de lichte huid doet ook wonderen! :D
    Ik smeer zelf niet meer maar doe wel afentoe wat bronzer make up op, staat altijd lekker fris en fruitig.
    Een goed verzorgde lichte huid is ECHT niet lelijk!

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dat klopt inderdaad, maar die bijna doorschijnende benen van mij zijn nou ook niet wat je noemt charmant ;):D

14. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Van iemand die bij ici paris werkt kreeg ik de tip om de zelfbruinende notenmelk van de kruidvat te proberen!

De vertegenwoordiger van Sisley, een luxe huidverzorgingsmerk, heeft haar verteld dat het dezelfde bestanddelen bevat.

Die ga ik zeker proberen deze zomer!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    na 3 dagen smeren zag ik duidelijk verschil en oranje wordt het zeker niet! één tip...als je droge huidstukjes hebt, bv ellebogen, dan die eerst even insmeren met een bodylotion...anders wordt het wel donkerder zeg maar... en goed, lees heel goed, je handen wassen met warm water en zeep!! anders krijg je oranje handen op de gedeeltes waar je eelt hebt...;)

succes!

16. Chai

Chai Niet meer actief

Toen ik nog wel eens zelfbruiner smeerde gebruikte ik vaak voor mijn armen en handen (deed ik altijd het laast) wattenschijfjes, zo voorkom je ook oranje palmen enzo.
    En een paar keer tijdens het smeren je handen even boenen. ;)

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    En niet alleen de binnenkant van je handen wassen, maar ook tussen je vingers! Haha, ik had vaak van die "rook-vingers" leek het wel :)

Deel Deze Pagina