Hieperdepiep, HOERA! 24 is weer begonnen! Helaas op een onmogelijk tijdstip voor mij (begin meestal nu wel redelijk moe te worden en moet altijd op maandag de hele dag werken). Maar ja, de spectaculaire acties van Jack Bauer wil ik ook niet missen! Nog meer liefhebbers?
Hahaha , mijn mannetje zit hier ook lekker voor de buis . Die is ontzettend verslaafd aan 24 en heeft ook de dvd`s allemaal . Nou ja , die van de vorige serie`s dan he . Heb je geen recorder van upc ? Daarmee kun je het opnemen en later kijken . Groetjes Joyce
Internet misschien? Mijn man volgt de VS met 24, hij kon echt niet meer wachten op NL. Groetjes Daphne
oooh...lekkerrr! Ik heb de vorige seizoenen op dvd gekocht. Haat het om te moeten wachten op de volgende aflevering! Heb 24 weekenden gehouden, gewoon lekker een paar afleveringen achter elkaar draaien op een regenachtige zondag...lekker!
Nou Poohbear, als je dat met deze serie gaat doen nodig mij dan maar uit! Ik kon me gisteravond toch niet bedwingen. We hebben een dvd recorder, maar heb het maar gewoon meteen gekeken!
HIER ook 2 verslaafden hoor! Maar we hebben het opgenomen op de dvdrec, dus we moeten het alleen nog kijken!
Whahaha! Ja ik weet het ook niet hoor. Ik kan het me nl niet voorstellen. Die hele serie draait toch min of meer om hem...