Bij mijn vorige zwangerschap ben ik veel misselijk geweest, niet eens veel overgeven ofzo maar de hele tijd een rot gevoel en telkens honger hebben en dan toch weer bijna niks kunnen eten....uiteindelijk medicijnen gekregen met 20 weken, en toen was het snel over, alhoewel ik me nooit helemaallekker heb gevoeld in de zwangerschap. Nu ben ik bijna 7 weken zwanger en heb dus weer hetzelfde, veel misselijk en als ik eet heel snel vol zitten en de hele dag door een rot gevoel hebben in mn maag.....bahhhhh Ben daardoor zo futloos en voel me echt een mislukkeling! pfffff Ik heb een zoontje van bijna 7 mnd en heb soms niet eens de fut om op te staan om naar hem toe te gaan en dan voel ik me echt schuldig! Ik sta natuurlijk wel op want ik zal wel moeten... Ik ben bijna in staat om nu al medicijnen te vragen aan mn huisarts om me niet nog is 20 weken zo rot te voelen..... Wat zouden jullie doen???? Hebben meerder meidens al in een vroeg staduim medicijnen gekregen voor dit rotgevoel???
Gewoon medicijnen vragen heb ik ook gedaan bij mijn tweede zwangerschap is anders niet te doen met je kleintje! Groetjes Lysanne
Ja, ik kreeg ze met 7 weken zwangerschap. Misselijkheid komt juiste de eerste 4 maanden veel voor dus het is niet onlogisch om dan al medicijnen te krijgen. Welke heb je tijdens je eerste zwangerschap gehad?
Nou die heb ik nog liggen en dat zijn emesafene.... Ik heb er toen maar 2 genomen omdat er echt een sticker opstaat kan het reactie vermogen beinvloeden....dus ik dacht dat ken nooit goed wezen! haha maar goed toen voelde ik me ook een heel stuk beter maar goed dat was pas toen in in de 20 weken zwanger was.