Ik heb deze hele stapel NA de zwangerschap gekocht. Ik vond het toch wel handig m.b.t. de borstvoeding. De shirts zijn dus ongeveer een half jaartje gedragen. Het betreft zowel merkkleding als bijv. Hema. De maat staat niet overal meer in maar ik heb zelf M en pas alles goed. 2 zwarte hemdjes (dunne bandjes) 1 wit hemdje (dunne bandjes) 1 grijs shirt (in de hals verstelbaar) echt erg leuk! 1 wit shirt (net als de grijze) 2 zwarte shirts 5 overige shirtjes met lange mouw en 3/4 mouw (groen / bruin / gestreept / roze etc.). Doe een leuk bod en je hebt snel een hele stapel leuke / neutrale en nette bovenkleding. ' Heb je serieus interesse, stuur dan even ene pb'tje. Elmo
jammer ik heb grotere maat hihi ander echt wel intresse gehad nu zit ik de gehele tijd zo te klungelen
Kom op dames! Het zijn ongeveer 12 shirtjes....samen voor 30,00? Dat is net 2,50 per stuk. Wie o wie??
vallen de shirtjes groot of klein. Heb meestal maat S namelijk. En wil je het ook versturen voor dit bedrag?? groetjes
Ze vallen klein! Ik heb M maar sommige konden een tikje ruimer. Zoveel shirtjes voor maar 30,00... dit is bedoeld excl. verzenden.