terecht boos?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kellly, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb het echt geprobeerd om het zo kort mogelijk te maken, maar helaas.
    dus voor ieder die vanmiddag geen boek heeft om te lezen, nodig ik uit om dit te lezen :D

Doordat ik vroeger best ziek ben geweest hebben wij bijna geen vrienden.
    Ik ben een echt gezelschapdier maar ik zit de hele dag alleen thuis,elke dag.
    Sinds ik beter ben proberen we weer meer contact te krijgen met de familie van mijn mans kant.
    Zo hebben we sinds kort contact met zijn neef en zijn vrouw.
    Deze twee zijn al wat langer samen dan mijn man en ik.
    Mijn man heeft me verteld dat toen Jut en Jul net een relatie hadden zij is vreemd gegaan.....met mijn man. Aangezien zij geen keuze wilde maken en haar man erachter is gekomen. Is er een einde gekomen aan deze affaire.
    Jut en Jul zijn samen verder gegaan en er is niet bijzonder veel contact geweest. Gewoon contact zoals dat met familie gaat. Je ziet elkaar op verjaardagen en verteld gewoon met elkaar. Niet veel meer dan dat.
    Zij is kapster...ik heb wel eens vaker mijn haren bij haar laten knippen als ik er een echt model in wilde hebben. Mijn man gaat nooit naar de kapper, ik bewerk zijn hoofd met de tondeuse.
    Nou had mijn man laats een sollicitatie en wilde hij niet met een kaal geschoren hoofd aan komen maar met een normaal kapsel.
    Dus afspraak bij haar gemaakt en daar de haren laten doen.
    sinds die dag is zij hem aan het smsen en zelfs smsen van ik ben vanmiddag alleen de kinderen zijn naar school heb je zin om op bezoek te komen.
    Ik heb altijd geweten van de affaire die er vroeger tussen hun heeft gespeeld ...mijn man en ik zijn heel open tegen elkaar.
    Door dingen die in het verleden zijn gebeurd, en mijn ziekte. Vrijen mijn man en ik zelden met elkaar. Ook hier zijn we heel erg open over. Van mij mag mijn man vreemd gaan want sex is iets wat ik hem bijna niet kan geven terwijl hij hier wel behoefte aan heeft. Sex staat bij mij ook totaal los van liefde.
    Maar mijn man WIL niet vreemd gaan, hij wil alleen maar vrijen met de vrouw die hij lief heeft.

Nou kwam hij laatst thuis van zijn werk en na even ronddraaien zegt hij :"ik moet je iets vertellen" Als die tekst valt dan kan het nooit goed zijn. Het volgende wat hij zei was :'Jij zal vast wel zeggen wat stom van je, maar ik ben trots op mezelf" En daarna vertelde hij me van het smsje met de uitnodiging om bij haar "op de koffi e"te komen. Maar hij heeft afgewezen.(daar was hij trots op )
    Hem was het dus ook al duidelijk opgevallen dat zij weer contact aan het zoeken was. (en normaal heeft hij een bord voor zijn hoofd en merkt zoiets niet)De tijd die daarna volgde werd er nog wat heen en weer gesmst en ze hadden zich bedacht eens met zijn 4en te gaan stappen.
    Afspraak om te stappen werd gemaakt en ging op het laatste moment niet door, door een ziek kindje bij hun . Niet erg we hebben een gezellige avond bij hun thuis gehad. Ik natuurlijk helemaal vrolijk en in mijn sas want het lijkt erop dat we wat meer contact hebben met andere mensen. Joepie ik kom eens buiten de deur.
    Totdat de dag erna, ik haar sprak op facebook. En toen kreeg ik van haar te horen dat ik maar eens wat meer over moest hebben voor mijn man. Een lang gesprek in het kort ik moets maar wat meer op mijn rug gaan liggen, zodat mijn man weet hoeveel ik van hem houd. Want en dat was echt een vraag van haar: "hoe moet hij anders weten dat je van hem houd" Ze wist me daar dus even in een facebook gesprek te zeggen dat ik maar hulp moest zoeken.
    Ik was dus toen al behoorlijk geiriteerd maar houd altijd mijn fatsoen en heb gewoon het gesprek normaal afgesloten. Later die dag verteld mijn man dat hij een berichtje heeft gekregen van hem. Dat hij medelijden had met mijn man en dat hij dit niet in een huwelijk kon volhouden.
    Toen was ik echt boos...Waar bemoeien hun zich mee.
    Het is toch verdorie mijn leven, ons huwelijk
    Wij hadden nog wat spellen van hun liggen, die we hadden geleend. Meteen op nieuwjaarsdag zijn we toch naar mijn mans familie geweest om nieuw jaar te gaan wensen. En zijn we dus langs hun gereden en heb ik de spellen afgeleverd. Hij was heel erg verbaasd dat die zo snel alweer terug kwamen.
    Nou heb ik ook hun uit mijn facebook gehaald, zo kan zij ook geen rare dingen meer naar mijn hoofd gooien.

Maar nu ... geen contact meer, geen gezellige avondjes meer .
    En ik vind het nog jammer ook .
    Maar ik ben wel nog altijd laaiend.
    Wat ben ik toch echt stom dat ik weer om zoiets boos moet worden.
    (mijn man vind dat ik weer teveel druk maak om dingen, hem maakt wel of geen contact niets uit)

Zow dat was eruit ...ik heb nog geen idee wat ik ermee wil bereiken om het hierneer te zetten.
    Bijstand dat ik terecht boos ben, of iemand die zegt stomme trut stel je niet zo aan.
    Of gewoon even mij ei kwijt.

2. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ik zou mijn vrienden ergens anders zoeken...(en niet van die privé-aangelegenheden zoals seks met een ander bespreken). Anders kun je erop wachten...suc6!

An asl antwoord op je vaarg of je terecht boos bent, ik weet het niet, als je vrienden wordt met degene waarmee hij vroeger een affaire heeft gehad, dan vraag je om problemen...ik vind het trouwens vreemd dat jouw man met haar over jullie seksleven praat...(maar dat is mijn mening)

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik vind dat je heel goed hebt gehandeld!
    iemand die achter mijn man aanzit zou ik sowieso al geen contact mee willen en dan op zo'n manier op Facebook notabene ongevraagd haar mening geven over jullie huwelijk zou ik ook echt niet pikken!
    zulke mensen kun je beter kwijt dan rijk zijn, vroeg of laat komt er echt gedonder van.

als je graag contact met mensen wilt zou ik bijvoorbeeld op een cursus gaan of via dit forum zijn er ook altijd wel mensen die willen afspreken.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik snap dat je je man sex gunt maar ik zou het echt niet leuk vinden als me man sex heeft met een ander....

ik zou iniedergeval andere vrienden zoeken. En deze laten waaien!

succes!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou t boek is uit hoor!!!:D:D viel best mee
    maar uh.. ik zou zo iemand niet eens als vrienden willen! jemig meid.. ik snap dat je vrienden wil. maar waarom met zoiets genoegen nemen.

vriendschap moet een gelijkwaardige relatie zijn. en niet jij die alles doet voor een ander en onderdanig is zodat je de deur uit kan?! dan liever 10 contactjes oppervlakkig die gewoon leuk zijn en geen vrienden dan zulke mensen waar je zogenaamd close mee moet zijn.

het komt best goed. maar bouw gewoon wat relaxte contactjes op. waar je 1 keer in de paar mnd mee afspreekt of zo. en dan zie je vanzelf of daar iets hechters uit ontstaat.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou liever geen vrienden hebben dan zulke "vrienden". Want het mag duidelijk zijn, dat dit geen vriendschap is!

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal een bijzonder verhaal vind, maar dat terzijde. Mijn gevoel zat al niet goed, toen je vertelde van die affaire en dat het gestopt is omdat haar man erachter kwam en zij niet kon kiezen. Het was dus niet jouw man die het stopte (ook al had jij nog niks met hem toen) dat zou mij niet lekker zitten.
    Nu begrijp ik ook echt niet, waarom hij niet een vreemde kapper gekozen heeft, maar naar haar toegaat met het hele verleden dat jullie allemaal al hebben.
    Ik zou iig het contact met deze mensen volledig verbreken en met je man eens goed praten over jullie andere probleempje.

8. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Dat je zulke mensen nog vrienden kan noemen

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

:$:$:$ vrienden????

zo'n mensen wil ik nog niet kennissen noemen, laat staan vrienden, brrrr

dan maar liever geen mensen om je heen als dat soort volk.
    Vind het ook raar dat je je man sex met een ander gunt en hij van jou sex mag hebben met een ander omdat je vind dat je hem tekort doet. Volgens mij is jou zelfbeeld heel erg laag om zoiets toe te staan, en dat je nog twijfelt over de ''vriendschap'' met zijn neef en vriendin, want iemand met een flinke dosis zelfvertrouwen had hier echt niet wakker van gelegen denk ik en ze allang weggebonjourd.

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik zou mijn vuistje uit laten schieten, ergens in de buurt van haar poezelige neusje..

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke.... Nou iemand die ooit een affaire heeft gehad met mijn man zou al sowieso geen vriendin van mij kunnen zijn. En dan nog het lef hebben om jouw te vertellen dat je meer op je rug moet gaan liggen?? Huh?! Wie denkt ze wel dat ze is! Weet de neef van jouw man dat ze jouw man dus weer benaderd? Want die had ik even op de hoogte gebracht!

Dit zijn geen vrienden, echt niet. Dan maar geen vrienden, maar dit soort mensen maakt je alleen maar meer ongelukkig. Ik zou het ook oppervlakkig houden als zijnde familiegelegenheden en verjaardagen, maar meer niet.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik snap eigenlijk niet waarom je uberhaupt contact met hun hebt terwijl zij een affaire heeft gehad met hem? Vind dat een beetje zelf vragen om problemen.

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat ben ik toch blij met mijn burgelijke leventje...:D

Wat ik me wel afvroeg...
    Hoe weet zij dat jullie geen (of weinig) sex hebben?!
    Heb jij dat zelf verteld of heeft je man dat aan haar verteld?!
    Als je man dat heeft verteld zou ik ook een hartig woordje met hem spreken...
    Wie is hij om jullie sexleven te bespreken met een vrouw waar hij een affaire mee heeft gehad?!

Verder?
    Contact verbreken...dan maar geen vrienden!
    Dit wil je toch niet?! Dit gaat vroeg of laat een keer fout als je contact blijft houden!
    En je man die trots op zichzelf is omdat hij een afspraakje geweigerd heeft?! Niet meer dan normaal toch?! Hoezo trots?!

Naar haar toe gaan om te knippen, terwijl er ik weet niet hoeveel kappers zijn...smsen...samen afspreken om met z'n 4-tjes te gaan stappen...ik weet het niet hoor...

Gewoon afkappen die hap!

14. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hmmm.... tja. Eigenlijk vind ik dit zeer scherp beredeneerd van Tulip en sta dan ook achter haar standpunt. Verder vind ik de "afspraak" dat je vriend vreemd mag gaan ook bijzonder curieus, maar dat ligt aan mij hoor. Ik zou daar nooit mee kunnen leven.

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik ben het met Loesie eens, kan er niet meer van maken!

Verder over de vrijbrief om het buiten de deur te zoeken...
    Mijn oom en tante hadden ook zo'n afspraak, maar mijn oom wilde dat niet. Tot hij het toch eens een keer deed... dat heeft hun bijna hun huwelijk gekost. Ik vind het de grootste onzin die er is, als je van elkaar houdt zoek je het gewoon niet bij een ander, of je nu veel of weinig sex hebt.

16. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Dat zijn toch geen vrienden?
    Wat hiervoor geschreven is, ben ik het helemaal mee eens.
    Rug recht, schouders naar achter en even goed in de spiegel kijken!!! Jij hoeft echt geen genoegen te nemen met dit soort acties!

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Na die affaire is er altijd gewoon contact gebleven.
    Mijn man heeft altijd zijnharen bij haar laten knippen....gewoon omdat er niks meer was. Geen spanningen NIETS.
    Zij had gekozen voor haar man en mijn man had een nieuwe vriendin(ikke).
    Het zou een echt afgesloten hoofdstuk zijn.
    De affaire heeft zich dan ook 10 jaar geleden afgespeeld.

Mijn man en zij konden altijd erg goed gewoon met elkaar praten. Gewoon vriendschappelijk.
    Omdat het altijd een gedoe was met afspraak maken enzo heb ik besloten om zelf een tondeuse tekopen en mijn man gewoon kaal te scheren.
    Dat doen we ook al enkele jaren zo, totdat mijn man die sollicitatie had waarvoor hij echt een normaal kapsel wilde hebben.
    Eigenlijk zonder uberhaubt over na te denken is zij gebelt.
    Gewoon omdat het vroeger altijd zo was.

Enkele maanden geleden heb ik ook mijn harenb door haar laten knippen. En toen kwam mijn stoma ter sprake. Ze flapte er gewoon de vraag uit hoe dat dan moest gaan tijdens het vrijen.
    Aangezien ik heel erg open en naief ben heb ik haar gewoon atwoord gegeven, dat wij niet vrijen.
    Ik denk dat ze, toen mijn man bij haar was, er dan verder op in is gegaan.

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wat een vieze trut is die vriendin om zo misbruik proberen te maken van de situatie

zij weet dat jij en je man weinig/geen sex hebben door jou ziekte, en zal zij ff de reddende engel uithangen en je man sex aanbieden omdat ze weet in wat voor positie jullie verkeren bah! op zo'n soort mensen kots ik en had haar dat dan ook ff heeeeeel duidelijk laten weten, en zekers te weten aan haar vriend verteld.. wie denkt ze wel niet dat ze is?

19. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een kut zeg.. idd... neus vooruit en die mensen achter je laten liggen.
    En ik ben het er ook wel mee eens dat ondanks jouw medische situatie er geen excuus is om buiten de deur te eten.
    Er zijn ook andere manieren om hem aan zijn genot te laten komen.

Ik denk ook een beetje dat je dat zegt alleen voor hem, en niet voor je zelf.
    Want als hij een keer zou thuiskomen met de opmerking dat hij met een ander sex heb gehad, denk ik echt dat he het enorm zwaar mee hebt. Ondanks dat je het hem zelf heb toegezegd.
    En dan vrees ik ook echt voor jullie huwelijk.

Geef em een mooie natte uur dvd, blow job.. goeie ruk sessie.. Maar een vrijbrief om ergens seks te halen.. Nee niet doen hoor.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou mijn sexleven sowieso al niet met vrienden bespreken.. Ziekte of geen ziekte gaat hun helemaaaaal niks aan.

Verder zou ook ik een vrouw die het bed gedeeld heeft met mijn man niet als vriendin kunnen hebben... ( wat overigens niet in houd dat het elders ook niet kan hoor )

Ik zou lekker het contact verbreken want zulke mensen kun je beter kwijt als rijk zijn.

Deel Deze Pagina