een jongen kan toch ook een bontje... ik vind dat best lief hoor... hier mijn zoontje met een jas van pointer
ahhh wat schattig, wat toevallig ook dat jasje had mijn zoontje ook vorig jaar met de winter was er zo verliefd op dat ik hem zelfs in 2 maten had gehaald haha en bont kan zo idd heel goed bij jongentjes
nou het is helemaal in!!!!! voor beiden hoor, glim of niet dan hoor je er als jongen of meisje gewoon helemaal bij vind hem echt heel leuk!
Samia, nee hij zal zeker niet voor schut lopen. Kijk maar eens op internet en je ziet genoeg voorbeelden voor jasjes/bodywarmers voor jongens. Ik vind een bontje ook kunnen hoor!! Debby...wat een scheetje, mooi jasje!!!
haha ja ik had hem in de outlet. Voor 19 euro Ik had eigelijk al een jas (of 2 ) maar ik kon deze niet laten liggen voor die prijs.
Nou ja, laat ik het anders zeggen, ik vind het geen kleding voor een net kindje. Maar daar gaat het hier niet om.
haha ach smaken verschillen gelukkig, ookal draagt hij/zij dit..ik vind hem stoer en kan best netjes zijn heb je hem al aangeschaft?
Echt voor een meisje. Damiën heeft ook zo'n capuchon op zn jas, dus daar ligt het niet aan, maar die bobbelige stof (die randen zeg maar) en het soort stof vind ik echt voor een meisje.
Ik zou noch een van mijn zoons, noch een eventuele dochter ooit zoiets aantrekken . Maar goed, smaken verschillen. Ik denk dat ik het toch eerder iets voor meisjes vind, of voor getinte jongetjes. Ik vind dat donkere jongetjes vaak iets meer kunnen hebben qua kleding (positief bedoeld hoor!).