Weet iemand waar je leuke uitnodigingen met foto kan laten maken?? Heb alle kaarten van kaartje2go, poobies en vistaprint al bekeken, maar daar zat DE kaart niet tussen..
Wij hebben onze kerstkaart met foto bij Foto op canvas - Foto's afdrukken - Fotoalbum maken | Webprint.nl Fotoservice besteld. Prima service en leuke kaarten. Misschien zit er daar iets voor je bij?
Ik had er zelf een gemaakt bij albelli. Op de voorkant een leuke foto van mijn zoontje met allemaal vlaggetjes (slinger) op een stoeltje. Aan de binnenkant links allemaal kleine fotootjes van elke maand (dus mijn zoontje net geboren, mijn zoontje met 1 maand, enz.) en rechts de tekst voor de uitnodiging. Ik heb er veel leuke reacties op gekregen.
zelf maken. doen wij hier altijd met een fotoprinter(tja moet je ook maar net hebben natuurlijk) leuke foto op achtergrond en dan tekst voor uitnodiging. o jeetje begin al kriebels te krijgen om weer een verjaardag te plannen. maar duurt nog wel 'ff' voor mn kleine meid jarig is je kan overigens ook via Word maken ofzo en dan zo printen dat je m als een boekje kan dubbelvouwen
Hier gewoon via marskramer.nl volgens mij.. Heb een blanco kaart genomen en daar 3 foto's opgezet. Heb mijn zoontje mooie kleertjes aangedaan, een cupcake met slagroom gegeven en camera in de aanslag gehouden. Heb dus 3 foto's van deze cake smash gebruikt; 1 dat hij hem oppakt, 1 dat hij hapt en de 3de dat hij helemaal onder zit. Mooi fel overhemd aangegeven en leuk versje achterop. Hele leuke reactie's op gehad!
Wij hebben een uitnodiging gemaakt met een foto die bewerkt etc in picasa/word en die laten printen als foto bij de hema We hebben zo 25 uitnodgingen voor 4,- laten maken en ze zijn super leuk geworden
Ik heb bij koningskaart.nl een kaart samen gesteld en daar een screenshot van gemaakt. 2 delen via picasa collage aan elkaar geplakt en dit op een foto af laten drukken. Hij lijkt op geboortekaart maar dan anders (had de geboortekaart daar opgeslagen).
Ik was trouwens 5 euro en nog een beetje kwijt voor wel 40 kaartjes. Echt goedkoop en erg leuke reacties gekregen (deze week verstuurd).
Kom ik nog een keer. De foto's heb ik ook bij wij fotoservice laten drukken. Erg snel en netjes afgedrukt.
Klinkt allemaal goed!! Ik ga nog ff rondkijken bij Wij, greetz enz..!! En Wendy336..klinkt echt super gaaf!!