haha effe grappig doen?? ik dacht eerst aan Show je voeten, maar is ook zo stom he komtie: volkswagen passat ow en zover ik nu weet bestaan volgende topics: Show je: huiskamer, huisdier, jezelf, kids, partner babykamer
dit is niet mijn auto. maar hij is wel hetzelfde model...alleen een andere kleur haha we hebben hem nog maar een maand ofzo dus nog geen foto's van
Het is niet mijn auto (heb namelijk geen rijbewijs) Maar het is de auto van me vriend : Een Mg Zr 105 Lemans Bekijk bijlage 46460
En dit was onze oude auto ( hebben we niet meer ivm auto ongeluk totall loss) Suzuki baleno sport : Bekijk bijlage 46462
hihi ik ga geen foto's plaatsen van al onze oude auto's :d hebben er al tientallen gehad: peugeot 206 renault megane coupe 3x golf 4 1x golf 5 1x seat ibiza (helemaal uitgePIMPT) 1x seat ibiza ecomotive 3x seat leon en u volkswagen passat hoop deze iets langer te rijden!! manlief is alles (behalve mij ) heel erg snel beu! hij wisselt van auto zoals hij van ondergoed verwisselt (bij wijze van spreken)
wij zijn niet zo materialistisch auto niet meer leuk of moet hij naar de garage of kapot? no problem, dan kopen we toch gewoon een andere paar weken geleden (met dat rotweer) ongelukje gehad... nou wil hij alweer een andere hihi
mijn oude bwm een 318is reed hier ook straatraces mee! vond het verschrikkelijk dat hij weg moest hij kost me veelste veel geld en reed er op het laatste maar 1keer per twee weken mee.